Dział: PRASA

Dodano: Listopad 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora nie planuje poszerzenia portfolio telewizyjnego

(fot. pl.wikipedia.org)

Po sprzedaniu telewizji naziemnej Metro firmie Discovery Polska Agora SA nie zamierza inwestować w rynek telewizyjny.

– Nie zakładamy poszerzenia naszego portfolio o kolejne stacje telewizyjne. Nie mamy także żadnych planów dotyczących zbycia udziałów w Stopklatce – mówiła na spotkaniu z dziennikarzami Agnieszka Sadowska, członek zarządu Agory.

1 września br. Discovery Polska odkupiła od Agory pozostałe 51,06 proc. udziałów w spółce Green Content, nadawcy telewizji Metro. Pozytywny wpływ tej transakcji na wynik netto Grupy Agora w trzecim kwartale br. wyniósł 11,4 mln zł.

Agora od marca 2014 roku ma 41,1 proc. akcji w Stopklatce SA, nadawcy naziemnej telewizji Stopklatka.

(KOZ, 15.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.