Agora nie planuje poszerzenia portfolio telewizyjnego
15.11.2017, 08:01
(fot. pl.wikipedia.org)
Po sprzedaniu telewizji naziemnej Metro firmie Discovery Polska Agora SA nie zamierza inwestować w rynek telewizyjny.
– Nie zakładamy poszerzenia naszego portfolio o kolejne stacje telewizyjne. Nie mamy także żadnych planów dotyczących zbycia udziałów w Stopklatce – mówiła na spotkaniu z dziennikarzami Agnieszka Sadowska, członek zarządu Agory.
1 września br. Discovery Polska odkupiła od Agory pozostałe 51,06 proc. udziałów w spółce Green Content, nadawcy telewizji Metro. Pozytywny wpływ tej transakcji na wynik netto Grupy Agora w trzecim kwartale br. wyniósł 11,4 mln zł.
Agora od marca 2014 roku ma 41,1 proc. akcji w Stopklatce SA, nadawcy naziemnej telewizji Stopklatka.
(KOZ, 15.11.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter