Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chiński Tencent inwestuje w Snapchata

(fot. pixabay.com)

Chiński koncern internetowy Tencent kupił ponad 12 proc. udziałów spółki Snap, która jest właścicielem serwisu społecznościowego Snapchat.

Transakcja obejmuje zakup przez Tencent 145,8 mln akcji bez prawa głosu. Została upubliczniona jeden dzień po publikacji przez Snap rozczarowujących wyników finansowych za trzeci kwartał br., które spowodowały spadek kursu giełdowego firmy o blisko 20 proc.

Tencent jest jednym z najważniejszych graczy chińskiego rynku internetowego. Należą do niego m.in. komunikatory WeChat i QQ. Na początku br. Chińczycy objęli 5 proc. udziałów amerykańskiego koncernu samochodowego Tesla.

(LL, 13.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył nowy serwis sportowy Interii i Eurosportu

Eurosport.interia.pl zastąpił dotychczasowy serwis sportowy Interii

Grupa Interia i Eurosport uruchomiły serwis o tematyce sportowej Eurosport.interia.pl. Do niedawna Eurosport współpracował z portalem Onet.pl, jednak w sierpniu br., po pięciu latach współpracy, zdecydowano o zakończeniu projektu Eurosport.onet.pl.

Nowy serwis Eurosport.interia.pl zastąpił dotychczasowy serwis sportowy Interii. W ramach umowy Interia i Eurosport łączą działania redakcyjne i reklamowe. Redakcja serwisu składa się z dziennikarzy sportowych Interii oraz ekspertów Eurosportu. W nowym serwisie ma być więcej treści wideo, artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Eurosport oferuje dostęp do materiałów wideo pochodzących z anteny telewizyjnej i produkowanych lokalnie lub centralnie przez Eurosport. 

- Połączenie sił redakcji sportowej Interii i zespołu ekspertów Eurosportu zaowocuje stworzeniem innowacyjnego portalu, w którym użytkownicy internetu znajdą bogatą bibliotekę klipów wideo, artykuły, wywiady, analizy ekspertów, a także relacje na żywo tworzone we współpracy z zespołem Eurosportu - mówi Agnieszka Jurkiewicz, corporate communications manager Discovery Polska, do którego należy Eurosport. Zapytana o czas, na jaki została podpisana umowa, odpowiada: - Zakładamy, że nasza współpraca będzie długofalowa.

Pierwszym dużym wydarzeniem sportowym relacjonowanym przez Eurosport.interia.pl będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongjang 2018.

Serwis Eurosport.onet.pl powstał we wrześniu 2012 roku w wyniku nawiązania współpracy Onetu i Eurosportu. Eurosport.onet.pl zastąpił wówczas Sport.onet.pl i Eurosport.pl. Obecnie internauci z adresu Eurosport.onet.pl przekierowywani są na Sport.onet.pl. - Jesteśmy wdzięczni naszemu dotychczasowemu partnerowi za wkład w rozwój tej inicjatywy, u której podstaw od początku leżała pasja do sportu. Prowadzimy rozmowy odnośnie do dalszej współpracy, która miałaby charakter projektowy - dodaje Agnieszka Jurkiewicz.


(PM, 14.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo