Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Dobski rozstał się z "Rzeczpospolitą”

(fot. Sylwia Arlak / archiwum prywatne)

Marcin Dobski odszedł z "Rzeczpospolitej" (Gremi Media). Według nieoficjalnych informacji będzie pracował w jednym z tygodników opinii.

Marcin Dobski pracował w "Rzeczpospolitej" od początku 2016 roku. - Chcę dalej się rozwijać i szukam nowych wyzwań – mówi Marcin Dobski. Nie podaje swojego nowego miejsca pracy, ale prawdopodobnie będzie to jeden z tygodników opinii.

Dobski wcześniej był dziennikarzem politycznym Agencji Informacyjnej Polska Press i "Polska The Times". W przeszłości był dziennikarzem sportowym. Za artykuł "Wysoka pensja Kijowskiego w KOD" opublikowany 4 stycznia br. w serwisie internetowym "Rzeczpospolitej" jest nominowany do tegorocznej edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

(JOK, 12.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Dzierzędzka chief growth officerem w Value Media

Anna Dzierzędzka w MediaCom pracowała od 2001 roku (fot. archiwum Anny Dzierzędzkiej)

Anna Dzierzędzka w styczniu 2018 roku zostanie chief growth officerem domu mediowego Value Media (Group One).

Dzierzędzka wraz z Jakubem Bieńkowskim, COO Value Media, będzie odpowiadać za zarządzanie firmą. "Anna (...) będzie dla klientów kimś na kształt strażnika marki, odpowiadającym za spójność, długofalowe planowanie i zarządzanie całymi zespołami po stronie client service" - komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Anna Dzierzędzka dotychczas zasiadała w zarządzie domu mediowego MediaCom, zajmowała stanowisko managing partnera. Ze spółki odchodzi po 16 latach pracy. W MediaCom odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem obsługującym markę Procter & Gamble, a także kierowała działem strategii.


(IKO, 21.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo