Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat i NC+ promują świąteczne oferty

(fot. Screen z Youtube)

Platformy satelitarne Cyfrowy Polsat i NC+ kampaniami reklamowymi wspierają świąteczne oferty dla abonentów.

Cyfrowy Polsat przy umowie na 24 miesiące oferuje zwolnienie z opłaty abonamentowej przez trzy miesiące albo do wakacji (przy wyższym pakiecie). Platforma umożliwia również nabycie 50-calowego telewizora Samsung UHD 4K Smart TV w 48 ratach po 50 zł miesięcznie.

Kampania oferty Cyfrowego Polsatu na święta obejmuje telewizję (Polsat i kanały tematyczne), radio, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja Grey Worldwide. Media zakupił dom mediowy Vizeum.

Z kolei platforma NC+ przygotowała promocję ”Ekstraklasa”, w ramach której klienci zawierający lub przedłużający umowę na pakiety telewizyjne oraz zawierający umowy na internet i telefon mogą otrzymać od NC+ pieniądze na przedpłaconej karcie płatniczej na zakupy.

Kampania NC+ prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała 2012 Agency, a zakupem mediów zajął się Havas.


(KOZ, 12.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Margaret napędza widzów marce Deichmann na YouTube

(fot. Screen z Youtube)

W październiku br. Deichmann był najczęściej wyświetlanym kanałem na YouTube wśród kanałów zaliczanych przez Muse (firma specjalizująca się w analizie ruchu na YouTube) do kategorii Odzież i obuwie.

Tylko w październiku kanał marki Deichmann miał 2,374 mln wyświetleń na YouTube. W tym miesiącu firma umieściła w sieci cztery materiały wideo z udziałem piosenkarki Margaret.

Na drugim miejscu zestawienia kategorii odzieżowo-obuwniczej był kanał House Brand – 607,9 tys. wyświetleń, a na trzecim Surgepolonia – 275,1 tys.

W pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów były też: Pitbull West Coast (221,1 tys.), New Balance Poland (142,5 tys.), LiParie (96 tys.), Vistula (44,5 tys.), Kazar Shoes (26,2 tys.), EsotiqLingerie (18,1 tys.), CCC Shoes&Bags (15,6 tys.).


(IKO, 15.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo