Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot Ikei z Fiszem stworzył reżyser "Ucha Prezesa"

(fot. Screen z Youtube)

Agencja Saatchi & Saatchi IS po raz drugi zrealizowała kampanię reklamową dla sieci sklepów Ikea, której towarzyszy hasło „IKEA. Niech żyje dom”.

Za produkcję spotu, w którym wystąpił Bartosz „Fisz” Waglewski, odpowiada studio Tank Production. Fisz to wokalista, kompozytor i instrumentalista, a także producent muzyczny. Już po raz drugi wystąpił w reklamie Ikei. Świąteczny spot "W święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość" wyreżyserował Tadeusz Śliwa, reżyser serialu internetowego „Ucho Prezesa”. Postprodukcję zrobił Lunapark Motion Arts Collective. Kreacją zajął się zespół w składzie Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow i Michał Pawłowski z agencji Saatchi & Saatchi IS. Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie.


(IKO, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat i NC+ promują świąteczne oferty

(fot. Screen z Youtube)

Platformy satelitarne Cyfrowy Polsat i NC+ kampaniami reklamowymi wspierają świąteczne oferty dla abonentów.

Cyfrowy Polsat przy umowie na 24 miesiące oferuje zwolnienie z opłaty abonamentowej przez trzy miesiące albo do wakacji (przy wyższym pakiecie). Platforma umożliwia również nabycie 50-calowego telewizora Samsung UHD 4K Smart TV w 48 ratach po 50 zł miesięcznie.

Kampania oferty Cyfrowego Polsatu na święta obejmuje telewizję (Polsat i kanały tematyczne), radio, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja Grey Worldwide. Media zakupił dom mediowy Vizeum.

Z kolei platforma NC+ przygotowała promocję ”Ekstraklasa”, w ramach której klienci zawierający lub przedłużający umowę na pakiety telewizyjne oraz zawierający umowy na internet i telefon mogą otrzymać od NC+ pieniądze na przedpłaconej karcie płatniczej na zakupy.

Kampania NC+ prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała 2012 Agency, a zakupem mediów zajął się Havas.


(KOZ, 12.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo