Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uber wybrał globalnego partnera kreatywnego

(fot. pixabay.com)

Firma Uber po raz pierwszy w swojej historii będzie miała wiodącą globalną agencję kreatywną.

W ramach wieloetapowego przetargu amerykański przewoźnik zdecydował o powierzeniu swojego globalnego budżetu kreatywnego sieci 72andSunny. Już wcześniej Uber zaznaczył, że wybór wiodącego partnera kreatywnego nie będzie mieć wpływu na jego relacje z siecią Deutsch, która obecnie obsługuje go na rynku amerykańskim.


(LL, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.