Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uber wybrał globalnego partnera kreatywnego

(fot. pixabay.com)

Firma Uber po raz pierwszy w swojej historii będzie miała wiodącą globalną agencję kreatywną.

W ramach wieloetapowego przetargu amerykański przewoźnik zdecydował o powierzeniu swojego globalnego budżetu kreatywnego sieci 72andSunny. Już wcześniej Uber zaznaczył, że wybór wiodącego partnera kreatywnego nie będzie mieć wpływu na jego relacje z siecią Deutsch, która obecnie obsługuje go na rynku amerykańskim.


(LL, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot Ikei z Fiszem stworzył reżyser "Ucha Prezesa"

(fot. Screen z Youtube)

Agencja Saatchi & Saatchi IS po raz drugi zrealizowała kampanię reklamową dla sieci sklepów Ikea, której towarzyszy hasło „IKEA. Niech żyje dom”.

Za produkcję spotu, w którym wystąpił Bartosz „Fisz” Waglewski, odpowiada studio Tank Production. Fisz to wokalista, kompozytor i instrumentalista, a także producent muzyczny. Już po raz drugi wystąpił w reklamie Ikei. Świąteczny spot "W święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość" wyreżyserował Tadeusz Śliwa, reżyser serialu internetowego „Ucho Prezesa”. Postprodukcję zrobił Lunapark Motion Arts Collective. Kreacją zajął się zespół w składzie Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow i Michał Pawłowski z agencji Saatchi & Saatchi IS. Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie.


(IKO, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo