Dział: PRASA

Dodano: Listopad 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora zamyka „Dom&Wnętrze” i „Magnolię”

Agora poinformowała, że od grudnia br. kończy wydawanie dwumiesięcznika wnętrzarskiego „Dom&Wnętrze” i miesięcznika ogrodniczego „Magnolia”. Serwisy internetowe czasopism zostaną włączone do struktur segmentu Internet.

Agora „Dom&Wnętrze” wydaje od 2013 roku, kiedy to tytuł został przejęty od Edipresse Polska jako miesięcznik za 3 mln zł. Od sierpnia ub.r. magazyn jest wydawany jako dwumiesięcznik. „Magnolia” ukazuje się od 2012 roku.

Od listopada br. czasopisma Agory będą rozwijane w ramach czterech obszarów tematycznych: Moda i styl życia - miesięczniki „Avanti” i „Logo”, Kulinaria - miesięcznik „Kuchnia”, Rodzice i dzieci - miesięcznik „Dziecko”, a w ramach obszaru Dom/Wnętrza wydawane będą „Ładny Dom” i „Cztery Kąty”.

Od stycznia 2018 roku serwisy internetowe czasopism zostaną włączone do segmentu Internet Agory, a ich działy redakcyjne i sprzedażowe dołączą do zespołu Gazeta.pl. 

„Poprzez koncentrację na rozwoju najmocniejszych tytułów chcemy zwiększyć efektywność reklamową całego portfela czasopism Agory. W najbliższych tygodniach przedstawimy naszym klientom ciekawe rozwiązania, które będą wspierać ich w docieraniu do właściwych grup odbiorców i budowaniu z nimi długofalowych relacji. Myślimy zwłaszcza o rozwoju projektów okołowydawniczych realizowanych przy udziale partnerów reklamowych, m.in. plebiscytów, warsztatów dla czytelników czy wydań specjalnych naszych magazynów” – zapowiada, cytowany w komunikacie prasowym Piotr Hendel, wydawca czasopism Agory.


(MAK, 09.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Członek RMN Juliusz Braun odpowiada na protest CMWP SDP

”Pani opinia o sytuacji mediów w Polsce jest rażąco jednostronna i prezentuje wyłącznie stanowisko rządzącej partii” – pisze Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych, do dyrektor Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP Jolanty Hajdasz.

CMWP SDP sprzeciwiło się rezolucji Niemieckiego Związku Dziennikarzy. Według Jolanty Hajdasz, która podpisała się pod oświadczeniem Centrum, w rezolucji Niemieckiego Związku Dziennikarzy znalazły się nieprawdziwe informacje wskazujące, że w Polsce ograniczana jest wolność mediów. ”Tymczasem w rzeczywistości nic takiego nie ma miejsca. Media w Polsce funkcjonują na podstawie prawa stanowionego w demokratyczny sposób, obowiązujące w polskim systemie prasowym przepisy respektują wszystkie zasady wolnych i niezależnych mediów. Dotyczy to także sektora mediów publicznych” – napisała w oświadczeniu dyrektor CMWP. I to najbardziej oburzyło członka Rady Mediów Narodowych.

”Zwłaszcza w odniesieniu do mediów publicznych stwierdzenie to jest rażąco nieprawdziwe. Jak Pani doskonale wie, niemal wszystkie spółki publicznej radiofonii regionalnej kierowane są wciąż przez zarządy powołane w początku ub. roku decyzją Ministra Skarbu na podstawie przepisów nieobowiązującej już ustawy uznanej przez Trybunał Konstytucyjny za sprzeczne z Ustawą Zasadniczą” – zauważa Juliusz Braun.

Jego zdaniem brak obiektywizmu Jolanty Hajdasz ma szczególnie istotne znaczenie w sytuacji, gdy ubiega się ona o stanowisko prezesa Polskiej Agencji Prasowej. Zwraca też uwagę, że nie zauważa ona ”powtarzających się od dłuższego czasu politycznych ataków posłów partii rządzącej na zagranicznych wydawców, a także na dziennikarzy zatrudnionych w redakcjach należących do korporacji związanych z kapitałem zagranicznym”.

”W tej sytuacji pozostaje mi jedynie przyłączyć się do Pani apelu o rzetelne przedstawianie sytuacji polskich mediów zarówno na forum krajowym, jak i międzynarodowym” – kończy Braun.


(KOZ, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo