Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki Snapa rozczarowują, kurs akcji pikuje

Koncern internetowy Snap, właściciel serwisu społecznościowego Snapchat, przedstawił rozczarowujące akcjonariuszy wyniki finansowe za trzeci kwartał br. Zapowiada poważne zmiany.

W trzecim kwartale 2017 roku amerykański koncern wygenerował 208 mln dol. przychodów. Analitycy oczekiwali 237 mln dol. Kurs giełdowy akcji spółki zareagował na tę informację spadkiem o 18 proc.
W minionym kwartale Snapchatowi przybyło 5 mln użytkowników.

Wraz z publikacją wyników finansowych Snap zapowiedział wprowadzenie daleko idących zmian w designie serwisu i aplikacji mobilnej.

(LL, 09.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze zebrali pieniądze na projekt reporterski Outriders

W ramach projektu dziennikarskiego Outriders publikowane są reportaże i analizy dotyczące spraw zagranicznych (screen: Youtube.com)

Ponad 80 tys. zł zebrali twórcy projektu dziennikarskiego Outriders w serwisie crowdfundingowym Wspieram.to Za te pieniądze ma powstać pięć reportaży interaktywnych. Zostanie tez powiększony zespół korespondentów.  

Outriders tworzy grupa 11 dziennikarzy zajmujących się tematyką międzynarodową. Akcja zbierania funduszy na Wspieram.to ruszyła 26 września i zakończyła się 9 listopada br. Udało się zebrać 81 tys. zł, czyli ponad 2 tys. zł więcej niż planowano. - Środki pozwolą na realizację wszystkich zaplanowanych zamierzeń - zapewnia Jakub Górnicki, jeden z koordynatorów projektu. - Przede wszystkim, uda się zrealizować pięć reportaży interaktywnych, które na naszej stronie będą się ukazywać co miesiąc, już od grudnia - dodaje Górnicki.
Twórcy Outriders zaplanowali publikacje reportaży interaktywnych: "Gorani" o mniejszości etnicznej z pogranicza Kosowa, Albanii i Macedonii, "#DeepBreath" na temat smogu i zanieczyszczenia powietrza, "Granica" o wojnie na Ukrainie, "Czysta woda” o tzw. czystej energii (tworzą go dziennikarze z USA, Bangladeszu i Polski) oraz "Europejskie strefy szariatu".
Pieniądze zebrane podczas akcji crowdfundingowej mają starczyć na pół roku. Środki na dalszą działalność zespół Outriders chce pozyskiwać od stałych donatorów. Nie zamierza jednak wprowadzać płatności za treści.
Jakub Górnicki zapowiada, że od 1 stycznia 2018 ruszy regularny, darmowy newsletter. - W każdy poniedziałek nasi czytelnicy otrzymają e-mailem podsumowanie wydarzeń tygodnia przygotowane przez zespół Outriders - mówi Górnicki.

(Mackuch, 09.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo