Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Wellman twarzą akcji "Adoptuj pszczołę"

(fot. Screen z Youtube)

Dorota Wellman, prezenterka TVN, promuje akcję społeczną Greenpeace Polska „Adoptuj pszczołę”.

Wellman wzięła udział w kampanii „Pszczoła jest wielka”. W spocie zachęca do uczestnictwa w akcji, której celem jest ochrona pszczół w Polsce.

Spot wyreżyserowała Zuzanna Plisz, a za zdjęcia odpowiada Kacper Fertacz. Działania reklamowe prowadzone są w internecie i stacji telewizyjnej TVN. Za przygotowanie kampanii odpowiada Greenpeace Polska, a za działania PR - Steinke Communications.

(IKO, 09.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uber wybrał globalnego partnera kreatywnego

(fot. pixabay.com)

Firma Uber po raz pierwszy w swojej historii będzie miała wiodącą globalną agencję kreatywną.

W ramach wieloetapowego przetargu amerykański przewoźnik zdecydował o powierzeniu swojego globalnego budżetu kreatywnego sieci 72andSunny. Już wcześniej Uber zaznaczył, że wybór wiodącego partnera kreatywnego nie będzie mieć wpływu na jego relacje z siecią Deutsch, która obecnie obsługuje go na rynku amerykańskim.


(LL, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo