Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom zdobył budżet mediowy L'Oréal Polska

Koncern kosmetyczny L'Oréal Polska wybrał w przetargu do obsługi budżetu mediowego Publicis Media.

Agencja zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów dla nowo powstałego hubu L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Dotychczas firmę kosmetyczną w digitalu obsługiwał dom mediowy Value Media, a w zakresie mediów tradycyjnych należący do Publicis Media dom mediowy Zenith. Od początku 2018 roku media dla L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie będzie planował kompleksowo Starcom (Publicis Media).

(IKO, 08.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.