Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjska branża nadawcza boi się brexitu

fot. Pixaby.com

Brytyjska organizacja Commercial Broadcasters Association (COBA) ostrzega rząd przed negatywnymi skutkami brexitu dla branży nadawczej.

Z analizy przeprowadzonej na zlecenie organizacji zrzeszających nadawców telewizyjnych działających na Wyspach Brytyjskich wynika, że z powodu wyjścia Wielkiej Brytanii ze struktur Unii Europejskiej zagrożonych jest tysiące miejsc pracy. Chodzi przede wszystkim o zagranicznych nadawców mających swoje europejskie siedziby w Londynie. COBA wskazuje, że już przygotowują się oni do relokacji oddziałów do innych państw członkowskich. Po brexicie telewizje zarejestrowane w Wielkiej Brytanii stracą bowiem prawo nadawania na terenie krajów UE na obecnych warunkach. COBA szacuje, że co czwarty przedstawiciel branży medialnej na Wyspach pracuje dla jednego z zagranicznych nadawców.

(LL, 08.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Metro liderem kanałów nadających z MUX-8

Spośród kanałów nadających z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej największy udział ma Metro (Discovery Networks). Rośnie oglądalność Telewizji WP.

Z analizy danych Nielsen Audience Measurement obejmujących okres styczeń - październik br. wynika, że najlepszymi miesiącami dla stacji nadających z MUX-8 były lipiec i sierpień br. Od tego czasu tylko Telewizja WP (Wirtualna Polska) notuje systematyczny wzrost - w październiku w grupie ogólnej miała 0,26 proc. udziału, a w grupie komercyjnej - 0,29 proc. Październik był pierwszym miesiącem, w którym WP nie emitowała serwisów informacyjnych "#dziejesię", porannego magazynu ”#dzieńdobryWP” i rozrywkowego ”Pudelek Show”.

Spadki notuje natomiast Nowa TV (TV Spektrum z Grupy ZPR Media) - w październiku jej udział w grupie ogólnej wyniósł 0,22 proc., a w komercyjnej 0,19 proc.
Liderem jest Metro (Green Content) - 0,29 proc. w grupie ogólnej i 0,34 proc. w komercyjnej. Udziały Zoom TV (Cable Television Networks & Partners) odpowiednio wynoszą: 0,27 proc. i 0,28 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement


(KOZ, 08.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo