Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca do dziękowania

(fot. Screen z Youtube)

Coca-Cola rozpoczęła kampanię, w której wykorzystuje hasło „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”.

W kampanii promowana jest limitowana edycja napoju Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru w butelkach, które świecą w ciemności. Na etykietach butelek znajdują się takie napisy, jak: „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja” czy „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych”. 

Kampania rozpoczęła się 6 listopada i potrwa do końca grudnia br. Świąteczne spoty są w telewizji, internecie i sieci Multikino. Działania promocyjne prowadzone będą także poprzez materiały POS i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Do współpracy zaproszono influencerów. Ponadto realizowany będzie cykliczny program w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia przed „Wydarzeniami”.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja Fortis, a obsługą w mediach społecznościowych LiquidThread. Organizacją eventu Świąteczna Trasa Ciężarówek, który jest częścią kampanii, zajmuje się agencja Pankreator. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.


(IKO, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Video Brothers wzmocniła kadry

Działająca od roku sieć partnerska YouTube Video Brothers pozyskała nowych pracowników.

Video content managerem jest Kamil Mrozkowiak. W zespole Video Brothers odpowiada za budowanie zasięgów, optymalizację kanałów i kontakty z zagranicznymi partnerami agencji. Jednocześnie kieruje zespołem wydawców i edytorów treści do materiałów na blisko 200 kanałach. Jego celem jest monetyzacja treści kierowanej do widowni anglojęzycznej. Mrozkowiak wcześniej związany był z Wirtualną Polską, gdzie pracował jako wydawca multimediów WP.tv oraz wydawca strony głównej o2.pl. Odpowiadał również za online magazynu "Esquire" w Marquard Media Polska. 

Video content producerem w Video Brothers jest Paweł Kwaśniewski. Odpowiada za wsparcie techniczne i szkolenia, produkcję i koordynację formatów autorskich oraz partnerów mediowych. W przeszłości był producentem i realizatorem cykli telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TV Puls i HBO). Był współproducentem bollywoodzkiego filmu fabularnego „Sooryaa”. Wyprodukował ponad 100 teledysków.

Z Video Brothers współpracują m.in. Muzo.fm i Superstacja (Grupa Polsat), Interia.pl i Smaker.pl (Grupa Bauer), Studio Miniatur Filmowych oraz twórcy internetowi i influencerzy – KicksterTV, Yoczook, Historia bez cenzury, Przez Świat na Fazie, Sawik.tv, Footroll, Sariel, Pasjonaci Tv.


(PR, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY