TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca do dziękowania

(fot. Screen z Youtube)

Coca-Cola rozpoczęła kampanię, w której wykorzystuje hasło „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”.

W kampanii promowana jest limitowana edycja napoju Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru w butelkach, które świecą w ciemności. Na etykietach butelek znajdują się takie napisy, jak: „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja” czy „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych”. 

Kampania rozpoczęła się 6 listopada i potrwa do końca grudnia br. Świąteczne spoty są w telewizji, internecie i sieci Multikino. Działania promocyjne prowadzone będą także poprzez materiały POS i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Do współpracy zaproszono influencerów. Ponadto realizowany będzie cykliczny program w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia przed „Wydarzeniami”.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja Fortis, a obsługą w mediach społecznościowych LiquidThread. Organizacją eventu Świąteczna Trasa Ciężarówek, który jest częścią kampanii, zajmuje się agencja Pankreator. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.


(IKO, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.