Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca do dziękowania
(fot. Screen z Youtube)
Coca-Cola rozpoczęła kampanię, w której wykorzystuje hasło „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”.
W kampanii promowana jest limitowana edycja napoju Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru w butelkach, które świecą w ciemności. Na etykietach butelek znajdują się takie napisy, jak: „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja” czy „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych”.
Kampania rozpoczęła się 6 listopada i potrwa do końca grudnia br. Świąteczne spoty są w telewizji, internecie i sieci Multikino. Działania promocyjne prowadzone będą także poprzez materiały POS i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Do współpracy zaproszono influencerów. Ponadto realizowany będzie cykliczny program w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia przed „Wydarzeniami”.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja Fortis, a obsługą w mediach społecznościowych LiquidThread. Organizacją eventu Świąteczna Trasa Ciężarówek, który jest częścią kampanii, zajmuje się agencja Pankreator. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(IKO, 07.11.2017)