Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bardzo, Walk i VML Poland na short liście festiwalu Epica

(fot. Screen z Youtube)

Aż sześć nominacji w konkursie Epica trafiło do agencji Bardzo. Walk i VML Poland mają po jednej nominacji.

Agencja Bardzo została nominowana za realizacje przygotowane dla Allegro: spot pt. "Angielski dla początkujących" dostał cztery nominacje (kategorie: Online & Mobile Services, Copywriting & Storytelling, Online Campaigns – Consumer Services & Household Products i Online & Viral Films), a po jednej spoty Lemoniada" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products) i "Bal przebierańców" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products). 

Agencja Walk została nominowana za pracę "Niewidzialni" dla Fundacji Kapucyńskiej (Publication Design), a VML Poland - za kampanię dla Samsung Galaxy S8 + Gear VR headset "The Missed Spaceflight" (kategoria Virtual Reality).

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 16 listopada br. podczas gali w Berlinie. Przewodniczącym jury jest Spencer Baim, chief strategic officer koncernu medialnego Vice Media. W jury zasiadają dziennikarze z 49 krajów zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje magazyn "Press". Konkursowi towarzyszyć będzie konferencja pt. "How technology drives creativity".

Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 27 prac z Polski (rok temu 11).


(AMS, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca do dziękowania

(fot. Screen z Youtube)

Coca-Cola rozpoczęła kampanię, w której wykorzystuje hasło „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”.

W kampanii promowana jest limitowana edycja napoju Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru w butelkach, które świecą w ciemności. Na etykietach butelek znajdują się takie napisy, jak: „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja” czy „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych”. 

Kampania rozpoczęła się 6 listopada i potrwa do końca grudnia br. Świąteczne spoty są w telewizji, internecie i sieci Multikino. Działania promocyjne prowadzone będą także poprzez materiały POS i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Do współpracy zaproszono influencerów. Ponadto realizowany będzie cykliczny program w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia przed „Wydarzeniami”.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja Fortis, a obsługą w mediach społecznościowych LiquidThread. Organizacją eventu Świąteczna Trasa Ciężarówek, który jest częścią kampanii, zajmuje się agencja Pankreator. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.


(IKO, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo