Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy & Mather agencją full service Decathlonu

(fot. Screen z Youtube)

Decathlon wybrał w przetargu reklamowym trwającym od września br. do stałej współpracy Ogilvy & Mather.

Przedmiotem przetargu była strategia komunikacji oraz pomysł na platformę kreatywną, z której Decathlon będzie korzystać kilka lat. Ogilvy & Mather będzie obsługiwać klienta kompleksowo – od ATL po działania digital. Nowy format będzie wprowadzony wraz z kampanią przedświąteczną.
Za ostatnią, zakończoną 10 września br. kampanię Decathlonu "Powrót na trening" odpowiadała agencja K2, która pracuje dla tego klienta od końca 2014 roku. W listopadzie ub.r. Decathlon wybrał w przetargu agencję PZL. Współpraca dotyczyła opracowania koncepcji działań wizerunkowych. Telewizyjna kampania wizerunkowa autorstwa PZL rozpoczęła się 24 grudnia ub.r. Współpraca miała charakter projektowy.

(AMS, 06.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sotrender współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego

Sotrender, firma zajmująca się analizą mediów społecznościowych, została partnerem merytorycznym Akademii Leona Koźmińskiego. Umowę podpisano na trzy lata.

Studenci kierunków związanych z marketingiem oraz słuchacze wybranych programów podyplomowych zostaną przeszkoleni w zakresie korzystania z narzędzia Sotrendera. Przedstawiciele firmy będą członkami rady programowej kierunków studiów związanych z internetem.

(IKO, 13.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo