Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

mBank zamiast Banku Pekao SA nowym partnerem WOŚP

(fot. screen z Youtube)

14 stycznia 2018 roku odbędzie się 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obsługę finansową zbiórki oraz całorocznej działalności Fundacji zapewni mBank - nowy sponsor Finału WOŚP.

Dotychczas obsługą finansów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zajmował się Bank Pekao SA, który od czerwca br. jest kontrolowany przez Grupę PZU i Polski Fundusz Rozwoju. Tym samym bank znalazł się w rękach polskich akcjonariuszy.

Kiedy 2 listopada br. serwis Cashless.pl poinformował, że według jego nieoficjalnych informacji Bank Pekao już nie współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, informacja nie wywołała zaskoczenia.

3 listopada br. WOŚP poinformował, że nowym partnerem WOŚP jest mBank. - Najważniejszą dla nas rolą banku jest zapewnienie bezpieczeństwa przechowywanych w nim pieniędzy – napisał w komunikacie Jerzy Owsiak, prezes zarządu WOŚP. - Przez ostatnie 25 lat czuliśmy to bezpieczeństwo. Przyszedł jednak czas, kiedy postanowiliśmy znaleźć bank, który razem z nami będzie obsługiwał naszą styczniową zbiórkę pieniędzy oraz całoroczne działania orkiestry w sposób nowoczesny, z zastosowaniem wszystkich możliwości technologicznych rozwijających wyobraźnię, kreatywność i aktywność naszych darczyńców – dodał Jerzy Owsiak.
Cezary Stypułkowski, prezes mBanku dodał, że to duże wyzwanie, któremu bank zamierza sprostać.

Fundacja WOŚP w ciągu 25 lat działalności zebrała i wydała na sprzęt medyczny ponad 825 mln złotych.

(JOK, 04.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy & Mather agencją full service Decathlonu

(fot. Screen z Youtube)

Decathlon wybrał w przetargu reklamowym trwającym od września br. do stałej współpracy Ogilvy & Mather.

Przedmiotem przetargu była strategia komunikacji oraz pomysł na platformę kreatywną, z której Decathlon będzie korzystać kilka lat. Ogilvy & Mather będzie obsługiwać klienta kompleksowo – od ATL po działania digital. Nowy format będzie wprowadzony wraz z kampanią przedświąteczną.
Za ostatnią, zakończoną 10 września br. kampanię Decathlonu "Powrót na trening" odpowiadała agencja K2, która pracuje dla tego klienta od końca 2014 roku. W listopadzie ub.r. Decathlon wybrał w przetargu agencję PZL. Współpraca dotyczyła opracowania koncepcji działań wizerunkowych. Telewizyjna kampania wizerunkowa autorstwa PZL rozpoczęła się 24 grudnia ub.r. Współpraca miała charakter projektowy.

(AMS, 06.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo