Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizje w Unii Europejskiej i Turcji nadają w 61 językach

(fot. Pixabay.com, CC0 Creative Commons)

Kanały telewizyjne w krajach Unii Europejskiej i Turcji nadają w 61 różnych językach - wynika z raportu opracowanego przez firmę doradczą TVT Media.

Najpopularniejszym językiem w telewizji w Europie jest angielski. Nadaje w nim 792 spośród ponad 8,2 tys. linearnych kanałów telewizyjnych dostępnych w krajach Unii Europejskiej i Turcji.

Kolejne miejsca zajmują języki: niemiecki (749 kanałów), francuski (600), hiszpański, turecki i włoski (po ponad 500 kanałów). Najpopularniejszymi językami pozaeuropejskimi są: arabski (64 kanały), hindi (23) oraz mandaryński i urdu (po 15).

(LL, 04.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biełsat TV robi z BBC pierwsze odcinki kulinarnego show "Ja tego nie będę jeść"

(fot. Pixabay.com, CC0 Creative Commons)

Biełsat TV za pieniądze z BBC wyprodukuje trzy pilotażowe odcinki show kulinarnego "Ja tego nie będę jeść". Emisję przewidziano przed świętami Bożego Narodzenia.  

Biełsat TV nawiązał współpracę z BBC pół roku temu. - Kierownictwo BBC przekazuje duże środki na stawianie czoła propagandzie rosyjskiej. Brytyjczycy uznali, że Biełsat TV w tym wypadku jest najbardziej odpowiednim partnerem dla sekcji rosyjskiej BBC - mówi Agnieszka Romaszewska-Guzy, dyrektor Biełsat TV.

W ramach współpracy polski nadawca za darmo otrzymuje z BBC m.in. seriale dokumentalne. - Najnowszy wspólny projekt to duży show kulinarny "Ja tego nie będę jeść". Uczestnicy wspominają najgorsze potrawy, jakie jedli w sowieckich czasach. My zapraszamy do studia wybitnych kucharzy, którzy robią te dania dziś i starają się udowodnić, że można je zrobić smacznie - opowiada Romaszewska-Guzy.

Najpierw BBC sfinansuje trzy pilotażowe odcinki. Każdy kosztuje 140 tys. zł. - Jeśli brytyjski nadawca będzie zadowolony z naszej pracy, otrzymamy pieniądze na wyprodukowanie pierwszego sezonu. Emisję całości przewidujemy w 2018 roku - mówi Agnieszka Romaszewska-Guzy.  

(Mackuch, 05.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo