Dział: PRASA

Dodano: Listopad 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"IT Girls" ukaże się jako kwartalnik w nakładzie 40 tys. egz.

(fot. okładka)

Magazyn "IT Girls", którego pierwszy numer ukazał się jako wydanie specjalne "Wysokich Obcasów" (Agora SA), będzie kwartalnikiem. Redaktor naczelną została Joanna Mosiej-Sitek. Cena magazynu wzrośnie z 9,99 do 11,99 zł.

Testowy numer "IT Girls" - magazynu o kobietach w technologiach - ukazał się 9 maja br. Kolejny miał wyjść 25 października, lecz wydawca przełożył wydanie tytułu. Pismo ukaże się w ostatnich dniach listopada. - Wykorzystaliśmy ten czas do pracy nad nową formułą pisma. Zebraliśmy opinie czytelniczek i wyciągnęliśmy wnioski – informuje Joanna Mosiej-Sitek, redaktor naczelna i wydawca "IT Girls", jednocześnie wydawca "Wysokich Obcasów".

Ostatecznie magazyn będzie kwartalnikiem powiązanym z "Wysokimi Obcasami". Ukaże się w nakładzie 40 tys. egz. i cenie 11,99 zł. 
Pierwszy numer miał 132 strony, kosztował 9,99 zł, ukazał się w nakładzie 45 tys. egz. Wówczas redaktor prowadzącą była Martyna Sztaba, która już nie pracuje w Agorze.

(JOK, 04.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy wydawca "Sportu" wprowadza już pierwsze zmiany

(fot. okładka, materiały prasowe)

Dziennik "Sport" 20 listopada br. ukaże się w nowej szacie graficznej. Nowy wydawca - agencja Whizz - szuka kolejnych współpracowników i zapowiada zmiany w serwisie internetowym.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. Ringier Axel Springer sprzedał dziennik "Sport" agencji Whizz. – Po trzech miesiącach tak zwanego okresu przejściowego, w którym wszystko funkcjonowało jak dotychczas, przygotowujemy się do zmian. 20 listopada ukaże się gazeta w nowej szacie graficznej – informuje Andrzej Wasik, redaktor naczelny dziennika. Kieruje "Sportem" od 2015 roku. 

Już u nowego wydawcy do zespołu dołączył Michał Zichlarz, który pracował m.in. w "Fakcie" i "Przeglądzie Sportowym". Wydawca szuka kolejnych współpracowników.
- Do końca roku serwis gazety, który jest pod adresem Katowickisport.pl, ma mieć własną platformę, by był w pełni niezależny od poprzedniego wydawcy. Trwa proces przenoszenia treści – dodaje Andrzej Wasik.

"Sport" dostępny jest w sprzedaży w województwach: śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim. Whizz to agencja do tej pory specjalizująca się w brandingu i rebrandingu, reklamach telewizyjnych, wideo 360 i custom publishingu. Średnia sprzedaż "Sportu" w pierwszym kwartale br. wynosiła 4709 egz. (dane ZKDP).

(JOK, 04.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo