Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gaspol zrobił kampanię społeczną „Smog. Nie puszczaj życia z dymem”

Kampania antysmogowa Gaspolu „Smog. Nie puszczaj życia z dymem”(źródło: Gaspol SA)

Firma Gaspol SA, będąca dostawcą gazu płynnego, rozpoczęła 2 listopada br. ogólnopolską kampanię pod hasłem "Smog. Nie puszczaj życia z dymem", która ma na celu uzmysłowienie, skąd zasadniczo bierze się trujący smog.

- Jako firma zaangażowana społecznie, realizujemy kampanię informacyjną, ponieważ tak jak skutki oddychania najbardziej zanieczyszczonym powietrzem w Europie dosięgają nas wszystkich, tak wyraźna poprawa jego jakości będzie korzystna dla zdrowia i jakości życia całego społeczeństwa - mówi Natalia Rostkowska, kierownik komunikacji korporacyjnej Gaspolu w rozmowie z Presserwisem. - W kampanii informujemy, że dostępne jest skuteczne rozwiązanie tego problemu, czyli zmiana źródła ogrzewania na gaz płynny - dodaje.

Bartosz Gomółka, head of planning department w agencji BBDO Warszawa, poproszony przez "Presserwis" o komentarz powiedział, że w jego opinii to, że kampanię informacyjną o smogu robi firma zajmująca się sprzedażą gazu płynnego jako alternatywnego źródła ogrzewania domów, jest uzasadnione.- Paliwo gazowe do ogrzewanie domów jest znacznie czystsze niż węgiel, miał czy drewno. Gaz jest też wygodniejszy w obsłudze z uwagi na automatykę. Problemy są dwa: to paliwo droższe, no i są tacy, którzy boją się ryzyka wybuchu - mówi Bartosz Gomółka.

Na ulicach kilkudziesięciu polskich miast pojawiły się billboardy pokazujące grupy najbardziej narażone na chorobotwórcze działanie zanieczyszczeń powietrza, czyli dzieci, kobiety w ciąży, seniorzy oraz osoby uprawiające sport na wolnym powietrzu. Kampanii outdooru towarzyszy grafika zamieszczona na autobusach komunikacji miejskiej w trzech wielkich aglomeracjach: Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Warszawie i Trójmieście.

Za produkcję spotu, kreację kampanii oraz landing page odpowiada agencja Labmatic Digital, za zakup mediów – dom mediowy Media People. Działaniami PR dla Gaspolu zajmuje się agencja SP Media Solutions.

(PM, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.