Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gaspol zrobił kampanię społeczną „Smog. Nie puszczaj życia z dymem”

Kampania antysmogowa Gaspolu „Smog. Nie puszczaj życia z dymem”(źródło: Gaspol SA)

Firma Gaspol SA, będąca dostawcą gazu płynnego, rozpoczęła 2 listopada br. ogólnopolską kampanię pod hasłem "Smog. Nie puszczaj życia z dymem", która ma na celu uzmysłowienie, skąd zasadniczo bierze się trujący smog.

- Jako firma zaangażowana społecznie, realizujemy kampanię informacyjną, ponieważ tak jak skutki oddychania najbardziej zanieczyszczonym powietrzem w Europie dosięgają nas wszystkich, tak wyraźna poprawa jego jakości będzie korzystna dla zdrowia i jakości życia całego społeczeństwa - mówi Natalia Rostkowska, kierownik komunikacji korporacyjnej Gaspolu w rozmowie z Presserwisem. - W kampanii informujemy, że dostępne jest skuteczne rozwiązanie tego problemu, czyli zmiana źródła ogrzewania na gaz płynny - dodaje.

Bartosz Gomółka, head of planning department w agencji BBDO Warszawa, poproszony przez "Presserwis" o komentarz powiedział, że w jego opinii to, że kampanię informacyjną o smogu robi firma zajmująca się sprzedażą gazu płynnego jako alternatywnego źródła ogrzewania domów, jest uzasadnione.- Paliwo gazowe do ogrzewanie domów jest znacznie czystsze niż węgiel, miał czy drewno. Gaz jest też wygodniejszy w obsłudze z uwagi na automatykę. Problemy są dwa: to paliwo droższe, no i są tacy, którzy boją się ryzyka wybuchu - mówi Bartosz Gomółka.

Na ulicach kilkudziesięciu polskich miast pojawiły się billboardy pokazujące grupy najbardziej narażone na chorobotwórcze działanie zanieczyszczeń powietrza, czyli dzieci, kobiety w ciąży, seniorzy oraz osoby uprawiające sport na wolnym powietrzu. Kampanii outdooru towarzyszy grafika zamieszczona na autobusach komunikacji miejskiej w trzech wielkich aglomeracjach: Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Warszawie i Trójmieście.

Za produkcję spotu, kreację kampanii oraz landing page odpowiada agencja Labmatic Digital, za zakup mediów – dom mediowy Media People. Działaniami PR dla Gaspolu zajmuje się agencja SP Media Solutions.

(PM, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bardzo, Walk i VML Poland na short liście festiwalu Epica

(fot. Screen z Youtube)

Aż sześć nominacji w konkursie Epica trafiło do agencji Bardzo. Walk i VML Poland mają po jednej nominacji.

Agencja Bardzo została nominowana za realizacje przygotowane dla Allegro: spot pt. "Angielski dla początkujących" dostał cztery nominacje (kategorie: Online & Mobile Services, Copywriting & Storytelling, Online Campaigns – Consumer Services & Household Products i Online & Viral Films), a po jednej spoty Lemoniada" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products) i "Bal przebierańców" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products). 

Agencja Walk została nominowana za pracę "Niewidzialni" dla Fundacji Kapucyńskiej (Publication Design), a VML Poland - za kampanię dla Samsung Galaxy S8 + Gear VR headset "The Missed Spaceflight" (kategoria Virtual Reality).

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 16 listopada br. podczas gali w Berlinie. Przewodniczącym jury jest Spencer Baim, chief strategic officer koncernu medialnego Vice Media. W jury zasiadają dziennikarze z 49 krajów zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje magazyn "Press". Konkursowi towarzyszyć będzie konferencja pt. "How technology drives creativity".

Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 27 prac z Polski (rok temu 11).


(AMS, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo