Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gaspol zrobił kampanię społeczną „Smog. Nie puszczaj życia z dymem”

Kampania antysmogowa Gaspolu „Smog. Nie puszczaj życia z dymem”(źródło: Gaspol SA)

Firma Gaspol SA, będąca dostawcą gazu płynnego, rozpoczęła 2 listopada br. ogólnopolską kampanię pod hasłem "Smog. Nie puszczaj życia z dymem", która ma na celu uzmysłowienie, skąd zasadniczo bierze się trujący smog.

- Jako firma zaangażowana społecznie, realizujemy kampanię informacyjną, ponieważ tak jak skutki oddychania najbardziej zanieczyszczonym powietrzem w Europie dosięgają nas wszystkich, tak wyraźna poprawa jego jakości będzie korzystna dla zdrowia i jakości życia całego społeczeństwa - mówi Natalia Rostkowska, kierownik komunikacji korporacyjnej Gaspolu w rozmowie z Presserwisem. - W kampanii informujemy, że dostępne jest skuteczne rozwiązanie tego problemu, czyli zmiana źródła ogrzewania na gaz płynny - dodaje.

Bartosz Gomółka, head of planning department w agencji BBDO Warszawa, poproszony przez "Presserwis" o komentarz powiedział, że w jego opinii to, że kampanię informacyjną o smogu robi firma zajmująca się sprzedażą gazu płynnego jako alternatywnego źródła ogrzewania domów, jest uzasadnione.- Paliwo gazowe do ogrzewanie domów jest znacznie czystsze niż węgiel, miał czy drewno. Gaz jest też wygodniejszy w obsłudze z uwagi na automatykę. Problemy są dwa: to paliwo droższe, no i są tacy, którzy boją się ryzyka wybuchu - mówi Bartosz Gomółka.

Na ulicach kilkudziesięciu polskich miast pojawiły się billboardy pokazujące grupy najbardziej narażone na chorobotwórcze działanie zanieczyszczeń powietrza, czyli dzieci, kobiety w ciąży, seniorzy oraz osoby uprawiające sport na wolnym powietrzu. Kampanii outdooru towarzyszy grafika zamieszczona na autobusach komunikacji miejskiej w trzech wielkich aglomeracjach: Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Warszawie i Trójmieście.

Za produkcję spotu, kreację kampanii oraz landing page odpowiada agencja Labmatic Digital, za zakup mediów – dom mediowy Media People. Działaniami PR dla Gaspolu zajmuje się agencja SP Media Solutions.

(PM, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.