Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Media utrzymał budżet mediowy Grupy Żywiec

Grupa Żywiec wybrała do obsługi mediowej Starcom. Dotychczas media planował dla niej Spark Foundry (do niedawna Mediavest) – oba domy mediowe należą do Publicis Media.

Lokalnie o budżet mediowy Grupy Żywiec Publicis Media rywalizował z Dentsu Aegis Network. „Poziom ofert przedłożonych przez obydwie agencje był wysoki, a o finalnej wygranej zadecydowała większa atrakcyjność oferty Starcomu pod względem strategicznym i kosztowym” - argumentowała w komunikacie prasowym Grupa Żywiec.

Publicis Media obsługuje tego klienta od 2013 roku. Nowo nawiązana współpraca mediowa rozpocznie się w 2018 roku. Audytorem przetargu był Instytut Audytu Mediowego.

(IKO, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.