Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Szubiak deputy creative directorem w Grandes Kochonos

W agencji reklamowej Grandes Kochonos powstało nowe stanowisko deputy creative directora. Objął je Dariusz Szubiak.

Szubiak wcześniej związany był m.in. z agencjami Duda (był tam senior art directorem), Touchpoint RC i FireFly (był dyrektorem kreatywnym) i jako art director pracował w DDB Warszawa (obecnie DDB&tribal).
Kreacją Grandes Kochonos zarządzają Michał Sorówka i Paweł Nowakowski, współwłaściciele agencji. - Utworzenie nowego stanowiska w agencji ma służyć rozszerzeniu kompetencji działu o prawdziwe 360 stopni, a także odciążyć operacyjnie dyrektorów kreatywnych - wyjaśnia Jacek Stalewski, prezes i współwłaściciel Grandes Kochonos.
Agencja obsługuje m.in. P4 (Play) oraz Four Finance (Vivus i Zaplo).

(AMS, 02.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Media utrzymał budżet mediowy Grupy Żywiec

Grupa Żywiec wybrała do obsługi mediowej Starcom. Dotychczas media planował dla niej Spark Foundry (do niedawna Mediavest) – oba domy mediowe należą do Publicis Media.

Lokalnie o budżet mediowy Grupy Żywiec Publicis Media rywalizował z Dentsu Aegis Network. „Poziom ofert przedłożonych przez obydwie agencje był wysoki, a o finalnej wygranej zadecydowała większa atrakcyjność oferty Starcomu pod względem strategicznym i kosztowym” - argumentowała w komunikacie prasowym Grupa Żywiec.

Publicis Media obsługuje tego klienta od 2013 roku. Nowo nawiązana współpraca mediowa rozpocznie się w 2018 roku. Audytorem przetargu był Instytut Audytu Mediowego.

(IKO, 03.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo