Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion, MSLGroup i 24/7 Communication ponownie liderami rankingu agencji PR

Top 5 agencji PR o najwyższych przychodach w 2016 roku

Agencja Partner of Promotion po raz 10. zajęła pierwsze miejsce w rankingu agencji public relations według przychodów ogółem, który przygotowuje magazyn "Press". W pierwszej trójce w rankingu za 2016 rok znalazły się też MSLGroup i 24/7 Communication.

Przychody ogółem agencji Partner of Promotion w 2016 roku wyniosły 38,8 mln zł i mimo spadku o 1,85 proc. w stosunku do 2015 roku, pozwoliły agencji utrzymać pierwsze miejsce w rankingu. Bez zmian są również dwa pozostałe miejsca na podium: na drugim jest agencja MSLGroup z przychodami 24,8 mln zł (wzrost o 17,15 proc.), a na trzecim 24/7 Communication, której przychody wyniosły prawie 19 mln zł (wzrost o 4,47 proc.). Czwarte miejsce zajęła debiutująca w rankingu agencja 38PR & Content Communication z przychodami 15,6 mln zł, a piąte - ponownie agencja AM Art-Media Agencja PR - 15,5 mln zł (wzrost o 10,41 proc.).

Ranking 22 agencji i trzech grup agencji wraz z danymi dotyczącymi przychodów ogółem, zysków, liczby pracowników dostępny jest w listopadowym numerze "Press".

(JS, 02.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

mBank zamiast Banku Pekao SA nowym partnerem WOŚP

(fot. screen z Youtube)

14 stycznia 2018 roku odbędzie się 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obsługę finansową zbiórki oraz całorocznej działalności Fundacji zapewni mBank - nowy sponsor Finału WOŚP.

Dotychczas obsługą finansów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zajmował się Bank Pekao SA, który od czerwca br. jest kontrolowany przez Grupę PZU i Polski Fundusz Rozwoju. Tym samym bank znalazł się w rękach polskich akcjonariuszy.

Kiedy 2 listopada br. serwis Cashless.pl poinformował, że według jego nieoficjalnych informacji Bank Pekao już nie współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, informacja nie wywołała zaskoczenia.

3 listopada br. WOŚP poinformował, że nowym partnerem WOŚP jest mBank. - Najważniejszą dla nas rolą banku jest zapewnienie bezpieczeństwa przechowywanych w nim pieniędzy – napisał w komunikacie Jerzy Owsiak, prezes zarządu WOŚP. - Przez ostatnie 25 lat czuliśmy to bezpieczeństwo. Przyszedł jednak czas, kiedy postanowiliśmy znaleźć bank, który razem z nami będzie obsługiwał naszą styczniową zbiórkę pieniędzy oraz całoroczne działania orkiestry w sposób nowoczesny, z zastosowaniem wszystkich możliwości technologicznych rozwijających wyobraźnię, kreatywność i aktywność naszych darczyńców – dodał Jerzy Owsiak.
Cezary Stypułkowski, prezes mBanku dodał, że to duże wyzwanie, któremu bank zamierza sprostać.

Fundacja WOŚP w ciągu 25 lat działalności zebrała i wydała na sprzęt medyczny ponad 825 mln złotych.

(JOK, 04.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo