Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lawenda Public Relations zajmie się promocją Mołdawii

Orgiejów Stary w Mołdawii (fot. Dave Proffer / flickr.com)

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) wybrało do obsługi w zakresie public relations agencję Lawenda Public Relations.

Agencja zajmie się kompleksową promocją w Polsce atrakcji turystycznych Mołdawii. Zakres działań obejmuje dostosowanie strategii komunikacji do polskiego rynku, media relations, organizację wyjazdów prasowych, wydarzenia branżowe, komunikację w mediach społecznościowych, doradztwo wizerunkowe.

(IKO, 01.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion, MSLGroup i 24/7 Communication ponownie liderami rankingu agencji PR

Top 5 agencji PR o najwyższych przychodach w 2016 roku

Agencja Partner of Promotion po raz 10. zajęła pierwsze miejsce w rankingu agencji public relations według przychodów ogółem, który przygotowuje magazyn "Press". W pierwszej trójce w rankingu za 2016 rok znalazły się też MSLGroup i 24/7 Communication.

Przychody ogółem agencji Partner of Promotion w 2016 roku wyniosły 38,8 mln zł i mimo spadku o 1,85 proc. w stosunku do 2015 roku, pozwoliły agencji utrzymać pierwsze miejsce w rankingu. Bez zmian są również dwa pozostałe miejsca na podium: na drugim jest agencja MSLGroup z przychodami 24,8 mln zł (wzrost o 17,15 proc.), a na trzecim 24/7 Communication, której przychody wyniosły prawie 19 mln zł (wzrost o 4,47 proc.). Czwarte miejsce zajęła debiutująca w rankingu agencja 38PR & Content Communication z przychodami 15,6 mln zł, a piąte - ponownie agencja AM Art-Media Agencja PR - 15,5 mln zł (wzrost o 10,41 proc.).

Ranking 22 agencji i trzech grup agencji wraz z danymi dotyczącymi przychodów ogółem, zysków, liczby pracowników dostępny jest w listopadowym numerze "Press".

(JS, 02.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo