Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Chądzyńska i Paweł Sołowiej w zespole PR Huawei Polska

Beata Chądzyńska przez kilkanaście lat związana była z Grupą TVN (fot. materiały prasowe)

Beata Chądzyńska została nowym PR managerem w zespole marketingu Huawei Polska. Odpowiada za strategię oraz komunikację marki i produktów. Do zespołu dołączył także Paweł Sołowiej, PR specialist.

Beata Chądzyńska ostatnio pracowała w agencji First PR, gdzie odpowiadała za wizerunek i projekty specjalne Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez kilkanaście lat związana była z Grupą TVN, początkowo jako reporter i wydawca w redakcji ekonomicznej TVN 24, a następnie jako wicedyrektor ds. informacji biznesowych TVN i zastępca redaktora naczelnego TVN CNBC.

Paweł Sołowiej ma ośmioletnie doświadczenie w branży PR i specjalizuje się w komunikacji produktowej oraz projektach wizerunkowych. Ostatnio odpowiadał za brand & product PR w Avon Cosmetics Polska. Pracował też m.in. w agencji Havas PR Warsaw i Garden of Words.

Beata Chądzyńska i Paweł Sołowiej dołączyli do zespołu kierowanego przez Dorotę Natalię Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digital.

(AMS, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lawenda Public Relations zajmie się promocją Mołdawii

Orgiejów Stary w Mołdawii (fot. Dave Proffer / flickr.com)

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) wybrało do obsługi w zakresie public relations agencję Lawenda Public Relations.

Agencja zajmie się kompleksową promocją w Polsce atrakcji turystycznych Mołdawii. Zakres działań obejmuje dostosowanie strategii komunikacji do polskiego rynku, media relations, organizację wyjazdów prasowych, wydarzenia branżowe, komunikację w mediach społecznościowych, doradztwo wizerunkowe.

(IKO, 01.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo