Dział: INTERNET

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

To Wideo nowym projektem Grupy ZPR Media

Grupa ZPR Media uruchamia projekt To Wideo, w którym znajdą się materiały wideo powstające w ramach wszystkich mediów grupy.

Treści w To Wideo pochodzić mają z poszczególnych brandów Grupy ZPR Media (np. To Eska, To Super Express, To Murator) i będą podzielone tematycznie (m.in. To Polska, To Pilne, To Smak, To Show). Produkcje To Wideo dystrybuowane będą zarówno poprzez strony internetowe, jak i w mediach społecznościowych.

– Stworzenie marki To Wideo podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w internecie – wyjaśnia Ewa Latkowska, dyrektor operacyjna w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu To Wideo.

Za produkcję materiałów To Wideo odpowiada dotychczasowy newsroom Nowej TV, który przekształcony został w Agencję Produkcji Wideo. Zakres zadań Agencji obejmuje: tworzenie scenariuszy, realizację filmów, przygotowywanie i emisję codziennego serwisu informacyjnego „24 godziny” dla Nowej TV oraz dystrybucję w internecie newsów z serwisu. Szefem Agencji Produkcji Wideo jest Tomasz Sygut, redaktor naczelny programów informacyjnych i publicystycznych Nowej TV.

(KOZ, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AbstrachujeTV wybiera wolność i odchodzi z sieci LifeTube

Członkowie grupy AbstrachujeTV. źródło: Consulting & More

Spółka Abstra, właściciel AbstrachujeTV, zabiera swoje kanały z sieci LifeTube i usamodzielnia się.

LifeTube jest siecią MCN, czyli przedstawicielem twórców YouTube, którzy powierzają jej głównie zadania reprezentacji w relacjach z partnerami przy sprzedaży powierzchni reklamowej i lokowaniu produktu.

Rafał Masny, jeden z trzech członków AbstrachujeTV, tak wyjaśnia przyczyny rezygnacji z usług sieci LifeTube: - Ta decyzja dojrzewała w nas długo, tak samo jak każdy z kanałów naszej grupy. MCN może być świetnym inkubatorem, jednak nie działa tak dobrze w przypadku największych twórców, a już na pewno nie ich grup. W branży marketingowej istotne są relacje i praca kreatywna z agencją lub domem mediowym. Brak pośrednictwa po prostu te działania przyspieszy. Przyszedł czas, by się usamodzielnić i stać się niezależnym podmiotem, który zmieni wizerunek youtubera z amatora biegającego z kamerą w ręce na profesjonalnego producenta krótkich filmów.

Najnowsze produkcje firmy Abstra to m.in. Dla Pieniędzy, kanał który opowiada o ekonomii, finansach i gospodarce w przystępny sposób; "Nieprzygotowani" jest pierwszym w pełni dedykowanym platformie YouTube serialem na naszym rynku, który osiąga średnio 2,5 mln wyświetleń; z kolei kanał To Już Jutro przedstawia widzom świat technologii i innowacji.

- Pozyskaliśmy inwestora, który pomaga nam w profesjonalizacji i rozszerzeniu działalności. Zamierzamy wspólnie umacniać pozycję lidera w sektorze produkcji internetowego wideo – dodaje Masny.

(PM, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo