Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości tematem European VRAR Congress

Jak podbijać rynki usługami opartymi na VR? Co słychać w wirtualnej rzeczywistości? Czy w VR może wyleczyć zeza? Odpowiedzi m.in. na te pytania poznają uczestnicy European VRAR Congress.

Trzecia już edycja tego wydarzenia odbędzie się w dniach 23-24 listopada w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. - European VRAR Congress to najważniejsze tego typu wydarzenie w naszej części Europy dotyczące roli wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w przemyśle, nauce i pozostałych dziedzinach życia. Program trzeciej edycji konferencji dotyka branż takich jak marketing, media, architektura, kultura i szeroko pojęty biznes. Tym razem przygotowaliśmy też szczególnie mocny blok medyczny - mówi Piotr Graszek, dyrektor wykonawczy kongresu.
Wydarzenie otworzy prelekcja doktora Przemysława Korzeniowskiego z Imperial College w Londynie, który opowie o tym, jak VR-owe symulatory mogą pomóc w szkoleniu chirurgów.

Grzegorz Piechota z Uniwersytetu w Oksfordzie i Harvardzkiej Szkoły Biznesu wyjaśni, dlaczego to sami konsumenci są najczęściej sprawcami gwałtownych zmian w wielu branżach. Opowie też, czego brakuje produktom i usługom, by zmieniały zachowania konsumentów i jaka jest rola VR oraz AR w tym procesie.
Przykład wykorzystania technologii w reklamie przedstawią natomiast Jacek Stefanowicz z VML Poland i Kuba Matyka z Melt. Opiszą oni case study kampanii „Samsung presents. The Missed Spaceflight”. Prelegenci opowiedzą o pomyśle, doświadczeniu VR i samej reklamie, z dwóch punktów widzenia: agencji marketingowej i studia VR.

O tym nowym sposobie komunikacji opowie podczas kongresu Louis Jebb - założyciel i prezes brytyjskiego startupu Immersiv.ly, który przygotowuje i sprzedaje treści dziennikarskie w wirtualnej rzeczywistości.
O szczegółach produkcji w technologii VR opowie na konferencji realizator dźwięku, scenarzysta i reżyser audio, producent muzyczny Paweł Uszyński. Odwoła się on do dwóch projektów, nad którymi pracował: gry VR „Interkosmos” oraz słuchowiska binauralnego „Tunel”. Podzieli się także doświadczeniami wyniesionymi z tworzeniem nagrania binauralnego, poprzez zamontowanie mikrofonów w uszach aktora-głównego bohatera.

(30.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.