Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hyundai ruszył z wyprzedażą aut z rocznika 2017

Hyundai Motor Poland wspiera kampanią sprzedaż modelu Tucson (fot. materiały prasowe)

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2017, która potrwa do końca br.

Wyprzedaż obejmuje większość modeli producenta (Tucson, Santa Fe, i30, i20, Elantra). Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B.

Równolegle rozpoczęła się też kampania Hyundai Motor Poland, której celem jest wsparcie sprzedaży modelu Tucson. Kampania komunikacyjna oparta na ofercie wyprzedażowej potrwa do końca roku. Zaplanowane działania obejmują media online oraz telewizję. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

(AMS, 28.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,86 mld zł wydano na reklamę cyfrową w pierwszym półroczu

W okresie od stycznia do czerwca 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, czyli o 7,7 proc. więcej, niż w pierwszym półroczu ub.r. - wynika z danych IAB Polska/PwC AdEx.

Według badania przygotowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i PwC największy wzrost wydatków na reklamę cyfrową odnotowano w obszarze wideo (34 proc. udziału we wzroście). Wzrost napędzają także media społecznościowe (26 proc. wzrostu) i reklama sprzedawana w modelu programmatic (22 proc. wzrostu). Słabiej radzi sobie reklama display (bez formatów wideo) i e-mail marketing.

Reklamodawcy najwięcej wydali na reklamę cyfrową w branżach: handel, motoryzacja, telekomunikacja, finanse, żywność, napoje i alkohole.

Twórcy badania zwracają uwagę, że w pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na komunikację cyfrową podwoiła branża sprzętów domowych, mebli i dekoracji, a z kolei chemia gospodarcza, odzież i dodatki zwiększyły nakłady na reklamę cyfrową prawie o połowę. Największy spadek zanotowała branża farmaceutyczna.

"Podobnie jak w poprzednich latach, gdy PKB notowało tendencję spadkową, widoczne jest wyhamowywanie tempa rozwojowego rynku reklamowego online. I choć w 2017 roku PKB wróciło do relatywnie wysokich indeksów, nie są one jeszcze widoczne na rynku reklamowym, który reaguje na tego typu zmiany z co najmniej półrocznym opóźnieniem. Można się jednak spodziewać, że największe spadki komunikacja cyfrowa ma już za sobą i w drugim półroczu nastąpi odbicie" - napisano w komunikacie prasowym.

(IKO, 29.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY