Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple rekrutuje europejską ekspertkę ds. produkcji kontentu wideo

(fot. pixabay.com)

Koncern Apple zatrudnił Jay Hunt - jedną z najbardziej cenionych brytyjskich producentek telewizyjnych.

Hunt rozpocznie pracę w styczniu przyszłego roku. Ma być jedną z najważniejszych osób w międzynarodowym zespole odpowiedzialnym za produkcję i zakup treści wideo. Szefami tego zespołu będą Jamie Erlicht i Zack Van Amburg, jedni z najbardziej uznanych producentów telewizyjnych na świecie. Do niedawna obaj byli związani z grupą Sony Pictures Television i nadzorowali m.in. produkcję seriali "Breaking Bad", "The Crown" oraz "The Black List".

Hunt ostatnio pełniła rolę chief creative officera w Channel 4 - największej komercyjnej stacji telewizyjnej na Wyspach. Odpowiadała m.in. za popularne programy rozrywkowe: "Gogglebox", "Black Mirror" i "Great British Bake Off". Wcześniej pracowała dla BBC, do którego oferty wprowadziła m.in. seriale "Luther" i "Sherlock".

Koncern Apple zapowiedział niedawno, że w przyszłym roku zamierza przeznaczać 1 mld dol. na produkcję treści wideo.

(LL, 27.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Indie prześcignęły USA, stając się drugim największym rynkiem smartfonów

(fot. pixabay.com)

W trzecim kwartale 2017 roku Indie prześcignęły Stany Zjednoczone pod względem liczby sprzedanych w tym kraju smartfonów i stały się dla nich drugim największym rynkiem z ponad 40 mln sprzedanych urządzeń - poinformował dziennik "The Hindu".

Indie w trzecim kwartale 2017 roku odnotowały wzrost sprzedaży smartfonów o 23 proc. w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym.

Wiodące marki na rynku indyjskim to chińskie Xiaomi i koreański Samsung, które razem stanowią niemal połowę całego rynku smartfonów.

Xiaomi sprzedało w Indiach 9,2 mln telefonów, depcząc po piętach Samsungowi, którego wyniki plasują się na poziomie sprzedaży 9,4 mln urządzeń.

Analitycy zaznaczają, że Indie to rynek zorientowany na telefony niskobudżetowe. Zwracają również uwagę, że dobre wyniki sprzedaży tych urządzeń w kraju to rezultat niskiego progu wejścia na rynek z produkcją telefonów, co ułatwia konkurencję pomiędzy markami walczącymi o lokalnego klienta. Kolejnym czynnikiem wzrostu dla rynku smartfonów w Indiach jest coraz powszechniejsza dostępność sieci LTE.

(PAP, 28.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY