Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kontrolowany kryzys Media Markt na Facebooku

(fot. facebook.com/MediaMarktPolska/)

W poniedziałek 23 października br. na profilu Media Markt Polska na Facebooku znalazło się oświadczenie, że profil został chwilowo przejęty przez osoby niepowołane. To był żart i element kampanii promocyjnej Media Markt Polska, którą przygotowała agencja Heart & Brain.

"Informujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić sprawę nieautoryzowanych postów, jakie pojawiły się ostatnio na naszym fanpage'u. Powołaliśmy specjalny zespół do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, a osoby odpowiedzialne zostały już wezwane do złożenia wyjaśnień. Będziemy informować na bieżąco o postępach i mamy nadzieję, że uda nam się niezwłocznie przywrócić normalne funkcjonowanie profilu" – napisano w oświadczeniu zamieszczonym na profilu Media Markt Polska na Facebooku.

Trwające trzy dni beztroskie harce Tytusa de Zoo na fanpage'u Media Markt to był element kampanii zapowiadającej uruchomienie wielokanałowej platformy komunikacyjnej przygotowanej przez agencję Heart & Brain. "Obok Tytusa pojawią się nieodłączni Romek i A’Tomek. Stworzeni przez Papcia Chmiela ikoniczni bohaterowie polskiej popkultury będą promować ducha zabawy i radość płynącą z obcowania z elektroniką w sklepach Media Markt. Wszystko pod hasłem: Precz z nudą!" – informuje agencja Heart & Brain w komunikacie prasowym. Działania obejmą Facebook, Instagram i YouTube.

Kontrolowany kryzys w mediach społecznościowych miał wywołać zainteresowanie firmą w sieci.

(PM, 26.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartłomiej Brzoskowski dołącza do Kamikaze jako senior strategy planner

Bartłomiej Brzoskowski to senior strategy planner w Kamikaze (fot. materiały prasowe)

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Bartłomiej Brzoskowski jako senior strategy planner.

W agencji Kamikaze Brzoskowski odpowiedzialny będzie za prace strategiczne z kluczowymi klientami agencji, jak Orange, L’Oréal, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

Brzoskowski w latach 2014-2015 był media directorem w agencji Fenomem (obecnie Feno), a w latach 2015-2017 - account directorem w Feno. Wśród klientów i marek obsługiwanych przez niego były m.in.: Electrolux, Wizz Air, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank.

(AMS, 27.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo