Dział: INTERNET

Dodano: Październik 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAB proponuje rynkowi standard widoczności reklam w internecie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzył standard widoczności reklam w polskiej sieci nazwany Viewability.

Press

Polski standard jest podobny do regulacji stosowanych przez takie organizacje, jak IAB US, American Association of Advertising Agencies i Association of National Advertisers. Uznaje on wyświetlenie reklam za widzialne (viewable), jeżeli co najmniej 50 proc. pikseli pozostaje w widocznym obszarze okna przeglądarki przez minimum sekundę w przypadku reklamy graficznej lub przez minimum dwie sekundy w przypadku reklamy wideo (czas odtwarzania filmu reklamowego).

Standard ma być pomocny przede wszystkim przy weryfikacji efektywności reklam, pośrednio zwiększając zaufanie marketerów do opłacalności wydatków na reklamę online. - Przez ostatnie lata narosło wiele nieporozumień wokół widoczności reklam w internecie, czego przyczyną był brak zarówno wiedzy dotyczącej skuteczności kampanii, jak i jednolitego standardu - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. - Przyjęcie Viewability rozwiąże szereg problemów i sprawi, że w tej kwestii wszyscy będą mieli podobny punkt odniesienia – dodaje.


(TAD, 25.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studenci Uniwersytetu Mikołaja Kopernika z dostępem do cyfrowej "GW"

(fot. pixabay.com)

Pracownicy i studenci Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu uzyskają dostęp do cyfrowych treści "Gazety Wyborczej" (Agora SA). W ramach współpracy dziennik opublikuje informacje o najważniejszych dokonaniach i badaniach naukowców.

Środowisko akademickie UMK zyska nielimitowany dostęp do serwisów Wyborcza.pl, w tym polecanych reportaży "Dużego Formatu", artykułów z działu "Nauka" czy "Gospodarka", tygodników "Ale Historia", "Tylko Zdrowie" i "Wysokie Obcasy". W ramach dostępu do prenumeraty cyfrowej studenci i wykładowcy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika otrzymają również dostęp do wszystkich archiwalnych treści "Gazety Wyborczej", wybranych artykułów z "The Wall Street Journal" i materiałów telewizji ARTE, a także zaproszenia na wydarzenia organizowane przez redakcję "Wyborczej", zniżki na książki, e-booki i bilety na festiwale.

(TAD, 25.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY