Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

eBay dołączył do reklamujących się przy Piccadilly Circus

Koncern internetowy eBay będzie jednym z sześciu reklamodawców promujących się na ekranach przy londyńskim Piccadilly Circus.

Amerykański koncern jest ostatnią firmą, która potwierdziła zakup powierzchni reklamowej w tej prestiżowej lokalizacji. Będzie się reklamować przy Piccadilly Circus do stycznia 2018 roku. Na podobnych warunkach promować się będzie również marka odzieżowa Hunter (wspólnie z marką Stella McCartney). Dłuższe kontrakty podpisały: Coca-Cola, Samsung, Hyundai i L'Oréal.

Ekrany reklamowe przy Piccadilly Circus zabłysną ponownie pod koniec października br. po trwającej niemal dziewięć miesięcy modernizacji. Londyński plac odwiedza ok. 2 mln osób tygodniowo.

(LL, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter chce większej przejrzystości w reklamach

Twitter zapowiedział, że wprowadzi zmiany, które zwiększą transparentność reklamy prezentowanej w serwisie.

Przedstawiciele serwisu społecznościowego podali, że zamierzają upubliczniać informacje dotyczące zleceń reklamowych. Do publicznej wiadomości podawane mają być m.in. nazwa podmiotu zamawiającego reklamę, jej cena oraz szczegóły targetowania. Jednocześnie Twitter chce bardziej jednoznacznie oznaczać reklamy oraz wprowadzić surowsze kary za publikowanie przekazów reklamowych niezgodnych z regulaminem serwisu.

(LL, 26.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo