Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google Play będzie pobierać niższe prowizje od subskrypcji długoterminowych

(fot. pixabay.com)

W sklepie Google Play od stycznia 2018 roku pobierane będą niższe prowizje od wydawców aplikacji. Przez rok Google będzie pobierać 30 proc. kwoty, jaką za usługę płaci użytkownik, czyli tyle, ile dotychczas. Po upływie 12 miesięcy, jeżeli nie nastąpi przerwa w dostarczaniu usługi, prowizja Google spadnie do 15 proc.

Mariusz Czykier, commercial & production director w Optizen Labs SA, zauważa, że propozycja Google to swego rodzaju program lojalnościowy, działający na zasadzie: potrafisz utrzymać czytelnika na dłużej - będziesz zarabiać na nim więcej. Oferta dotyczy wszystkich wydawców oferujących dostęp do wydań w formie subskrypcji Google Play.

- Na polskim rynku najwięcej korzyści odniesie zapewne grupa RASP-Onet, która obecnie oferuje aż trzy swoje publikacje w formie aplikacji mobilnej: Newsweek, Forbes i Przegląd Sportowy, wszystkie o sporym zasięgu i z dużym udziałem lojalnych subskrybentów. Ale skorzystać na tym mogą także mniejsi wydawcy, jak choćby tygodnik "NIE", którego wydanie cyfrowe użytkownicy również chętnie kupują w formie subskrypcji – mówi Czykier.

(PM, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snap ma problem ze sprzedażą Spectacles

(fot. spectacles.com)

W magazynach firmy Snap znajduje się około 100 tys. okularów przeciwsłonecznych Spectacles - ujawnił serwis The Information.

Właściciele serwisu społecznościowego Snapchat liczyli, że wysoki poziom sprzedaży okularów utrzyma się także po wakacjach i zamówili produkcję "setek tysięcy" dodatkowych egzemplarzy. Popyt na ten produkt znacznie się zmniejszył. 

Spectacles są przeznaczone do nagrywania krótkich filmów, przesyłania ich na smartfon użytkownika, skąd mogą być udostępniane na Snapchacie. W USA są w sprzedaży od jesieni ub.r., w Europie - od czerwca br. Snap podał niedawno, że dotychczas sprzedano 150 tys. egz. nowatorskich okularów.


(LL, 25.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo