Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat.pl

Alicja Gielniowska dołączyła do Grupy NaTemat jako project manager w grudniu 2015 roku (fot. materiał prasowy)

W Grupie NaTemat.pl powstał dział digital (został wyodrębniony z internetowego centrum produkcji). Jego szefową została Alicja Gielniowska.

Alicja Gielniowska na stanowisku dyrektora odpowiada za strategię digital oraz przychody i rozwój reklamowy programmatic. Do Grupy NaTemat dołączyła w grudniu 2015 roku jako project manager. Odpowiadała za rozwój funkcjonalny serwisów i  redesign. Wcześniej pracowała dla agencji reklamowych - ArsThanea i Connectmedica. 


(JOK, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Kwarciak będzie dyrektorem sprzedaży regionalnej w Polska Press Grupie

Bartosz Kwarciak od 1 stycznia 2018 roku będzie dyrektorem sprzedaży regionalnej w Polska Press Grupie. Obecnie jest związany z Media Impact Polska.

Dyrektor sprzedaży regionalnej to nowe stanowisko Polska Press Grupy. Bartosz Kwarciak będzie odpowiadać za całą sprzedaży grupy w regionach (prasa i internet).
Bartosz Kwarciak do listopada br. będzie pracował w Media Impact Polska, gdzie od lipca 2014 roku jest dyrektorem sprzedaży regionalnej.

(JOK, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo