Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat.pl

Alicja Gielniowska dołączyła do Grupy NaTemat jako project manager w grudniu 2015 roku (fot. materiał prasowy)

W Grupie NaTemat.pl powstał dział digital (został wyodrębniony z internetowego centrum produkcji). Jego szefową została Alicja Gielniowska.

Alicja Gielniowska na stanowisku dyrektora odpowiada za strategię digital oraz przychody i rozwój reklamowy programmatic. Do Grupy NaTemat dołączyła w grudniu 2015 roku jako project manager. Odpowiadała za rozwój funkcjonalny serwisów i  redesign. Wcześniej pracowała dla agencji reklamowych - ArsThanea i Connectmedica. 


(JOK, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.