Dział: INTERNET

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radosław Kotarski i Piotr Kędzierski gościnnie w roli prowadzących poranek na Onecie

Radosław Kotarski poprowadził "Onet Rano." (screen Vod.pl)

W zastępstwie Jarosława Kuźniara program "Onet Rano." w poniedziałek 23 października br. prowadził Radosław Kotarski, a we wtorek gospodarzem będzie Piotr Kędzierski.

Podczas nieobecności Jarosława Kuźniara program "Onet Rano." prowadzą głównie dziennikarze Onetu i innych mediów Grupy Onet-RAS Polska. – Od czasu do czasu stwierdzamy, że trzeba trochę zaskoczyć widzów i zapraszamy do prowadzenia różnych naszych znajomych – mówi Sabina Lipska, group director video w Grupie Onet-RAS Polska.

W poniedziałek 23 października br. gospodarzem był Radosław Kotarski, twórca kanału Polimaty na YouTube. We wtorek 24 października w tej roli wystąpi dziennikarz Rock Radia Piotr Kędzierski, który w Onecie poprowadzi nowy program ”Pograne” o grach komputerowych i e-sporcie.

(KOZ, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAB proponuje rynkowi standard widoczności reklam w internecie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzył standard widoczności reklam w polskiej sieci nazwany Viewability.

Press

Polski standard jest podobny do regulacji stosowanych przez takie organizacje, jak IAB US, American Association of Advertising Agencies i Association of National Advertisers. Uznaje on wyświetlenie reklam za widzialne (viewable), jeżeli co najmniej 50 proc. pikseli pozostaje w widocznym obszarze okna przeglądarki przez minimum sekundę w przypadku reklamy graficznej lub przez minimum dwie sekundy w przypadku reklamy wideo (czas odtwarzania filmu reklamowego).

Standard ma być pomocny przede wszystkim przy weryfikacji efektywności reklam, pośrednio zwiększając zaufanie marketerów do opłacalności wydatków na reklamę online. - Przez ostatnie lata narosło wiele nieporozumień wokół widoczności reklam w internecie, czego przyczyną był brak zarówno wiedzy dotyczącej skuteczności kampanii, jak i jednolitego standardu - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. - Przyjęcie Viewability rozwiąże szereg problemów i sprawi, że w tej kwestii wszyscy będą mieli podobny punkt odniesienia – dodaje.


(TAD, 25.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo