Dział: RADIO

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Napastnik wtargnął do redakcji radia Echo Moskwy i ugodził w szyję zastępczynię naczelnego

Do redakcji rozgłośni Echo Moskwy wdarł się mężczyzna, który ostrym narzędziem ugodził w szyję zastępczynię redaktora naczelnego Tatianę Felgengauer. Dziennikarka trafiła do szpitala.

Stan Tatiany Felgengauer lekarze ocenili na ciężki, ale stabilny. Z relacji dziennikarzy radia Echo Moskwy, które cytują rosyjskie media, wynika, że napastnik najpierw zaatakował ochroniarza, któremu prysnął w twarz gazem łzawiącym, a potem przedarł się na 14. piętro budynku, gdzie mieści się redakcja rozgłośni. Napastnik został obezwładniony i przekazany policji. Jak podaje moskiewski oddział Ministerstwa Spraw Wewnętrznych napastnik jest cudzoziemcem, ale jego obywatelstwa służby prasowe MSW nie podają.

Agencja Interfax, powołując się na informatora z organów ścigania, podała, że śledczy przyjęli wersję, iż do ataku nie doszło z powodu działalności zawodowej Felgengauer, tylko, że w grę wchodzą motywy osobiste. Jednak inna dziennikarka radia Echo Moskwy Tonia Samsonowa napisała, że Tatiana Felgengauer nie jest znajoma napastnika.

(MAK, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polonijne Radio Emi najbardziej angażujące wśród mediów tradycyjnych na Facebooku

(fot. pixabay.com)

We wrześniu br. wśród mediów tradycyjnych najbardziej angażujące na Facebooku było polonijne Radio Emi. W stosunku do sierpnia br. odnotowało 88-proc. wzrost zaangażowania – wynika z raportu firmy Sotrender.

We wrześniu br. w kategorii mediów tradycyjnych najbardziej angażujący profil miało polonijne Radio Emi. Prawie 117 tys. użytkowników wykonało na nim co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post.
Na kolejnych miejscach zestawienia są: profil TVN24 – 108 tys. (spadek zaangażowania o 20 proc.), gazeta "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) – 78 tys. (wzrost o 25 proc.).

(JOK, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo