Dział: PRASA

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodniki rozrywkowe wciąż utrzymują wysokie nakłady

Liderem segmentu tygodników rozrywkowych jest "Życie na Gorąco". W sierpniu br. jego średnia sprzedaż wyniosła 532 588 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W porównaniu z sierpniem ub.r. sprzedaż "Życia na Gorąco" spadła o 3 proc. Traciły też inne tytuły z segmentu pism rozrywkowych (wszystkie należą do Wydawnictwa Bauer). Średnia "Twojego Imperium" to 308 640 egz. (spadek o 7,02 proc.), a "Chwili dla Ciebie" - 260 323 egz. (spadek o 7,27 proc.)


(JOK, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.