Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter ma własną agencję reklamową

(fot. pixabay.com)

Twitter założył agencję reklamową o nazwie #Fuel - podał serwis The Drum.

Nowa komórka w strukturze serwisu społecznościowego Twitter ma stanowić wsparcie dla jego reklamodawców. Agencja ma opracowywać strategie marketingowe, produkować promocyjne wideo, a także optymalizować spoty pod kątem ich prezentacji na Twitterze.

(LL, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Effie Awards 2017 wygrały Saatchi & Saatchi IS i Mediacom

W konkursie Effie Awards 2017 przyznano 7 złotych statuetek, 31 srebrnych i 16 brązowych

Najbardziej efektywną agencją reklamową roku została Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnym domem mediowym - Mediacom Warszawa. W tegorocznej edycji Effie Awards nie przyznano nagrody Grand Prix.

Saatchi & Saatchi IS i Mediacom Warszawa zajęły pierwsze miejsca w rankingach Effie 2017. W konkursie Effie Awards kampanie są oceniane pod kątem strategii działań reklamowych, ich realizacji i osiągniętych efektów komunikacji.

Złote statuetki Effie odebrały: MEC i Duda Polska za kampanię „Gang Świeżaków” przygotowaną dla Jeronimo Martins Polska (kategoria Retail/kanały sprzedaży); Saatchi & Saatchi IS, Big Picture i Platige Image za kampanię „Wojna z rakiem” dla Alivia – Fundacji Onkologicznej Osób Młodych (kategoria Pro Bono); Saatchi & Saatchi IS, Arena Mediai K2 Media za kampanię „Bonjour w Carrefour” dla Carrefour Polska (kategoria Retail/kanały sprzedaży); Publicis, MEC i GoldenSubmarine za kampanię „Daj się zaskoczyć!” dla Nestle Polska (kategoria Żywność); VML Poland za kampanię „Szukamy Mamy 2016” dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce (kategoria Pro Bono); PZL, Tailor Made PR, Zenith i Huta 19 im. Joachima Fersengelda za kampanię „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” dla Kompania Piwowarska (kategorii Launch/relaunch); Carat Polska, Posterscope Poland i Isobar Poland za kampanię „Pojednanie” dla Forum Film (kategoria Media, kultura, rozrywka).

Do konkursu zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Gala finałowa odbyła się w poniedziałek 23 października br. w Teatrze Narodowym w Warszawie.


(IKO, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo