Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe z budżetem supermarketów Amazona

(fot. geralt / pixabay.com)

Amerykańska sieć supermarketów Whole Foods powierzyła sieci MullenLowe obsługę swojego budżetu kreatywnego.

Wartość zlecenia szacowana jest na 60 mln dol. Za przeprowadzenie rozpoczętego w czerwcu br. przetargu odpowiadała firmy SRI. Pierwsza kampania Whole Foods autorstwa nowej agencji ma zadebiutować na początku przyszłego roku. Sieć Whole Foods zaledwie dwa miesiące temu została przejęta przez koncern internetowy Amazon za 13,7 mld dol.

(LL, 22.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.