Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe z budżetem supermarketów Amazona

(fot. geralt / pixabay.com)

Amerykańska sieć supermarketów Whole Foods powierzyła sieci MullenLowe obsługę swojego budżetu kreatywnego.

Wartość zlecenia szacowana jest na 60 mln dol. Za przeprowadzenie rozpoczętego w czerwcu br. przetargu odpowiadała firmy SRI. Pierwsza kampania Whole Foods autorstwa nowej agencji ma zadebiutować na początku przyszłego roku. Sieć Whole Foods zaledwie dwa miesiące temu została przejęta przez koncern internetowy Amazon za 13,7 mld dol.

(LL, 22.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter ma własną agencję reklamową

(fot. pixabay.com)

Twitter założył agencję reklamową o nazwie #Fuel - podał serwis The Drum.

Nowa komórka w strukturze serwisu społecznościowego Twitter ma stanowić wsparcie dla jego reklamodawców. Agencja ma opracowywać strategie marketingowe, produkować promocyjne wideo, a także optymalizować spoty pod kątem ich prezentacji na Twitterze.

(LL, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo