Dział: INTERNET

Dodano: Październik 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport pokaże igrzyska na Snapie

(fot. TrevoVesalainen / pixabay.com)

Należący do Discovery Communications Eurosport oraz właściciel Snapchata - spółka Snap Inc. zawarły umowę o współpracy w zakresie promocji i kontentu z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu.

Dzięki zawartej umowie użytkownicy Snapchata w Europie będą mogli śledzić olimpijskie zawody na prowadzonej przez Snap platformie Discover. To ma pozwolić reklamodawcom na dotarcie do młodego pokolenia kibiców, które wydarzenia sportowe śledzi w smartfonach.

Discovery Communications dysponuje wyłącznymi prawami telewizyjnymi i multimedialnymi na terytorium 50 krajów Europy do igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024.

(PR, 22.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook rozpoczyna testy płatnych subskrypcji

Facebook wkrótce rozpocznie testy funkcjonalności pozwalającej wydawcom internetowym na pozyskiwanie subskrybentów dla swoich treści przez wbudowany w serwis społecznościowy moduł Instant Articles - poinformował "WSJ".

Testy rozpoczną się we współpracy z grupą wybranych wydawców i początkowo będą dostępne jedynie dla użytkowników platformy Android. W programie udział wezmą m.in. "Washington Post", "Economist", "Telegraph", "Bild" i "Spiegel".

Pilotaż programu obejmie testy paywalla, który uaktywni się po tym, gdy użytkownik wykorzysta 10 udostępnionych przez danego wydawcę artykułów w ciągu miesiąca. Testowany będzie również model usług "freemium" polegający na udostępnianiu wybranych przez wydawcę materiałów za darmo i obejmowaniu płatnym dostępem pozostałych.

W ramach programu Facebook zapewnia wydawców o zachowaniu przez nich 100 proc. zysków z płatności za subskrypcje treści. Serwis zapowiedział również, że w przyszłości rozważa możliwość umieszczenia zachęt do rozpoczynania subskrypcji bezpośrednio w strumieniach wiadomości wyświetlających się użytkownikom Facebooka.

Program, który w najbliższych tygodniach będzie pilotował Facebook, od dawna znajdował się na liście żądań wydawców internetowych, którzy - jak pisze "Wall Street Journal" - świadomi są ogromnej roli serwisu Marka Zuckerberga w dystrybucji informacji w sieci, a także wartości, jaką Facebook ma dla reklamodawców.


(PAP, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo