Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FCB Warsaw nagrodzona Grand Prix Golden Drum 2017 w Lublanie aż w dwóch kategoriach

FCB Warsaw dostała Grand Prix Golden Drum 2017 w Lublanie. Agencja zdobyła prestiżową nagrodę aż w dwóch kategoriach. Ponadto z Lublany z nagrodami wyjadą agencje: Walk, Grey Poland, 2012 sp. z o.o. i Isobar Poland. Nagrody rozdano 20 października br. na gali kończącej "Golden Drum 24".

FCB Poland nagrodzono 24th Golden Drum Grand Prix Awards w dwóch kategoriach: financial & business services oraz best media strategy za "Smart bell" przygotowane dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska. 24th Golden Drum Awards 2017 otrzymały: Walk za książkę "Niewidzialni", którą można czytać tylko na mrozie, przygotowaną dla Fundacji Kapucyńskiej (kategoria direct-publications) i Grey Poland za projekt "The biggest Christmas choir" dla Caritasu (kategoria capture (use) of local spirit).

24th Golden Drum Silver Drum Awards 2017 otrzymały: Agencja 2012 za kampanię społeczną "Godzina jazdy na wózku", zrealizowaną dla Akademii Auto Świat (w dwóch kategoriach: activation programme oraz public engagement & participation), Grey Poland za "The documentary catalogue by Ikea" (kategoria branded content and entertainment - films & tv shows), oraz za projekt "The biggest christmas choir" dla Caritasu (social and charity events), a także Isobar Poland za "Reconciliation" przygotowane dla Forum Film (kategoria marketing PR).

Ponadto Grey Poland otrzymała Good Cause Grand Prix Award dla "The biggest Christmas choir" dla Caritasu w kategorii public relations. Polacy triumfowali także w Young Drummers Competition. Pierwsze miejsce zdobyli Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz za "See The Full Picture", drugie miejsce przypadło Damianowi Kitowskiemu i Michałowi Oleksów za "Culture Overload", trzecie miejsce zajęły Kaja Dobrzańska i Adriana Hochmańska za "Hard to pronounce. Easy to love".

Do konkursu 24th Golden Drum 2017 zgłoszono 85 prac z Polski. Łącznie na festiwal trafiło 1000 prac, plus 112 zgłoszeń na organizowany poza festiwalem konkurs Young Drummers Competition. Tegoroczna edycja festiwalu Golden Drum odbywała się w dniach 18-20 października br. w Lublanie. (Mackuch)

(21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe z budżetem supermarketów Amazona

(fot. geralt / pixabay.com)

Amerykańska sieć supermarketów Whole Foods powierzyła sieci MullenLowe obsługę swojego budżetu kreatywnego.

Wartość zlecenia szacowana jest na 60 mln dol. Za przeprowadzenie rozpoczętego w czerwcu br. przetargu odpowiadała firmy SRI. Pierwsza kampania Whole Foods autorstwa nowej agencji ma zadebiutować na początku przyszłego roku. Sieć Whole Foods zaledwie dwa miesiące temu została przejęta przez koncern internetowy Amazon za 13,7 mld dol.

(LL, 22.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo