Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FCB Warsaw nagrodzona Grand Prix Golden Drum 2017 w Lublanie aż w dwóch kategoriach

FCB Warsaw dostała Grand Prix Golden Drum 2017 w Lublanie. Agencja zdobyła prestiżową nagrodę aż w dwóch kategoriach. Ponadto z Lublany z nagrodami wyjadą agencje: Walk, Grey Poland, 2012 sp. z o.o. i Isobar Poland. Nagrody rozdano 20 października br. na gali kończącej "Golden Drum 24".

FCB Poland nagrodzono 24th Golden Drum Grand Prix Awards w dwóch kategoriach: financial & business services oraz best media strategy za "Smart bell" przygotowane dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska. 24th Golden Drum Awards 2017 otrzymały: Walk za książkę "Niewidzialni", którą można czytać tylko na mrozie, przygotowaną dla Fundacji Kapucyńskiej (kategoria direct-publications) i Grey Poland za projekt "The biggest Christmas choir" dla Caritasu (kategoria capture (use) of local spirit).

24th Golden Drum Silver Drum Awards 2017 otrzymały: Agencja 2012 za kampanię społeczną "Godzina jazdy na wózku", zrealizowaną dla Akademii Auto Świat (w dwóch kategoriach: activation programme oraz public engagement & participation), Grey Poland za "The documentary catalogue by Ikea" (kategoria branded content and entertainment - films & tv shows), oraz za projekt "The biggest christmas choir" dla Caritasu (social and charity events), a także Isobar Poland za "Reconciliation" przygotowane dla Forum Film (kategoria marketing PR).

Ponadto Grey Poland otrzymała Good Cause Grand Prix Award dla "The biggest Christmas choir" dla Caritasu w kategorii public relations. Polacy triumfowali także w Young Drummers Competition. Pierwsze miejsce zdobyli Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz za "See The Full Picture", drugie miejsce przypadło Damianowi Kitowskiemu i Michałowi Oleksów za "Culture Overload", trzecie miejsce zajęły Kaja Dobrzańska i Adriana Hochmańska za "Hard to pronounce. Easy to love".

Do konkursu 24th Golden Drum 2017 zgłoszono 85 prac z Polski. Łącznie na festiwal trafiło 1000 prac, plus 112 zgłoszeń na organizowany poza festiwalem konkurs Young Drummers Competition. Tegoroczna edycja festiwalu Golden Drum odbywała się w dniach 18-20 października br. w Lublanie. (Mackuch)

(21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo