Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 9,69 tys. widzów ogląda program Alicji Resich-Modlińskiej

Powtórki "W bliskim planie" Alicji Resich-Modlińskiej przyciągają więcej widzów niż premiery (fot. Fryta73/flickr.com)

Średnio 9,69 tys. widzów ogląda "W bliskim planie" - program Alicji Resich-Modlińskiej w Polsat News 2. Więcej widzów przyciągają powtórki w Polsat News - średnio 47,67 tys. widzów. 

"W bliskim planie" premierę miał w Polsat News 2 w sobotę 30 września br. o godz. 18. Powtórki emitowane są w niedziele o godzinie 18 na antenie Polsat News. Podczas emisji trzech odcinków Polsat News 2 miał 0,10 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Najwięcej widzów przyciągnął program 7 października br. Oglądało go 15,6 tys. widzów, co dało tego dnia Polsat News 2 0,15 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Gościem Alicji Resich-Modlińskiej była wtedy Maryla Rodowicz.

Więcej widzów przyciąga niedzielna powtórka audycji w Polsat News. Średnio program ogląda 47,67 tys. widzów, co daje Polsat News 0,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W tym czasie liderem jest TVP Info - 2,90 proc. udziału w rynku, a na drugim miejscu jest TVN 24 - 2,14 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) Polsat News ma 0,13 proc. udziału w rynku, liderem jest TVP Info - 1,22 proc., na drugim miejscu jest TVN 24 - 0,73 proc. udziału w rynku.  Najwięcej widzów przyciągnęła powtórka programu, którego gościem był Maciej Maleńczuk - emitowany 15 października br. odcinek miał 68,1 tys widzów.

(Mackuch, 21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP oczekuje od Emitelu obniżenia opłat za korzystanie z MUX 8

(fot. pixabay.com)

TVP oczekuje, że Emitel obniży opłaty za nadawanie z MUX 8 - dowiedział się "Presserwis".  

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała nadawcy publicznemu trzy sloty na ósmym multipleksie cyfrowym, które telewizja może przeznaczyć na trzy kanały w standardowej rozdzielczości (SD) albo po jednym w SD i HD. Z MUX 8, którego operatorem jest Emitel, cztery kanały od końca 2016 roku nadają nadawcy komercyjni. Na początku br. zarząd TVP sugerował, że chce wykorzystać MUX 8 do nadawania w wysokiej rozdzielczości kanału TVP Info. W sierpniu br. prezes Jacek Kurski zapowiadał, że na MUX 8 jako pierwszy znajdzie się TVP Sport HD.

- Pytanie o HD na MUX 8 jest przedwczesne. Faktyczny zasięg tego multipleksu ledwie przekracza 40 proc. - odpowiada "Presserwisowi" Maciej Stanecki, członek zarządu TVP. Stwierdza on, że potrzebne są decyzje regulatorów (KRRiT i UKE) odnośnie do tego multipleksu, które pozwolą wszystkim uczestnikom w niego inwestować, a "do tego niezbędne jest obniżenie ceny przez Emitel, adekwatne do jego wartości rynkowej". W styczniu br. Stanecki informował "Presserwis", że według wynegocjowanych przez nadawców komercyjnych stawek za emisję jednego kanału na MUX 8 trzeba zapłacić Emitelowi 6,2 mln zł. Biuro prasowe Emitelu odniesie się do sprawy w przyszłym tygodniu. 

(Mackuch, 22.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo