Dział: INTERNET

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 8 mln abonentów Netfliksa ogląda naraz całe sezony seriali

Netflix

Serwis streamingowy Netflix ujawnił, że średnio aż 8,4 mln spośród jego abonentów ogląda wszystkie odcinki nowych sezonów seriali w ciągu 24 godzin od ich publikacji.

Amerykański serwis wskazał, że model oglądania naraz całych sezonów seriali staje się coraz popularniejszy - w 2013 roku było zaledwie 200 tys. widzów preferujących taki rodzaj konsumpcji treści. Serialem, który miał największe grono takich widzów, był "Gilmore Girls: A Year in the Life". Na kolejnych miejscach tego rankingu znalazły się: "Fuller House", "Marvel's The Defenders", i "The Seven Deadly Sins". Netflix ma ponad 109 mln abonentów.

(LL, 21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport pokaże igrzyska na Snapie

(fot. TrevoVesalainen / pixabay.com)

Należący do Discovery Communications Eurosport oraz właściciel Snapchata - spółka Snap Inc. zawarły umowę o współpracy w zakresie promocji i kontentu z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu.

Dzięki zawartej umowie użytkownicy Snapchata w Europie będą mogli śledzić olimpijskie zawody na prowadzonej przez Snap platformie Discover. To ma pozwolić reklamodawcom na dotarcie do młodego pokolenia kibiców, które wydarzenia sportowe śledzi w smartfonach.

Discovery Communications dysponuje wyłącznymi prawami telewizyjnymi i multimedialnymi na terytorium 50 krajów Europy do igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024.

(PR, 22.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo