Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa TVN kończy współpracę z OS3 i promocją będzie zajmować się sama

(fot. andremergulhaum / pixabay.com)

OS3 nie obsługuje już reklamowo Grupy TVN - agencja obecnie realizuje ostatnie projekty dla TVN.

Agencja OS3 w sierpniu 2016 roku zwyciężyła w przetargu reklamowym TVN Media. Zawarta umowa dotyczyła kompleksowej obsługi marek, produktów i usług podmiotów z Grupy TVN. Agencja odpowiadała za opracowanie i realizację strategii oraz kreację kampanii reklamowych, projektów graficznych, pisanie skryptów i haseł reklamowych, opracowanie projektów oraz plików emisyjnych animowanych banerów internetowych, realizację spotów radiowych, projektów graficznych billboardów, citylightów i siatek wielkoformatowych.

Jak informuje Tomasz Marszałł, szef marketingu TVN, nadawca nie ma planów nawiązania współpracy z inną agencją. Grupa TVN działania promocyjne będzie realizować we własnym zakresie.

(AMS, 21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadowym cenniku TVP najdroższe są mecze piłkarskiej reprezentacji

(fot. pixabay.com)

Transmisje meczów towarzyskich polskiej reprezentacji piłkarskiej są najdroższymi pozycjami w listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot wokół spotkań Polska - Urugwaj (10 listopada) i Polska - Meksyk (13 listopada), które pokaże TVP 1, trzeba zapłacić po 108,9 tys. zł.
W cenniku TVP wysoko wyceniono również serial TVP 2 ”M jak miłość” – ceny reklam przy nim w listopadzie sięgają 102,3 tys. zł, co oznacza wzrost o 40,1 proc. w porównaniu z najdroższym spotem w listopadzie ub.r.

(KOZ, 21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo