Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Czabański o likwidacji abonamentu RTV

Jestem za tym, aby abonament był finansowany z budżetu państwa - powiedział dziennikarzom "Super Expressu" (Grupa ZPR Media) Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych.

Obecnie każdy właściciel odbiornika telewizyjnego powinien płacić abonament 22,70 zł miesięcznie, a właściciel radia - 7 zł miesięcznie. W resorcie kultury trwają prace nad tym, aby abonament był płacony razem z PIT i CIT i wynosił ok. 8 zł miesięcznie - podaje gazeta.

"Trwają poszukiwania innego rozwiązania" - powiedział dziennikowi Krzysztof Czabański. Według niego opłata abonamentowa powinna być zniesiona dla wszystkich, a pieniądze na finansowanie mediów publicznych powinny pochodzić z budżetu państwa.

"To byłby dobry i ciekawy pomysł, nad którym trzeba się mocno zastanowić. Byłby to projekt z korzyścią dla ludzi. Nie byłyby to opłaty indywidualne, nie absorbowałyby nikogo. Trzeba tylko przy tym zagwarantować konkretne sumy na media publiczne, zapisując w ustawie, jaka część budżetu idzie na media publiczne. Ja proponowałbym wtedy, aby zrobić zapis w tej kwestii od 2,5 mld zł do 3 mld zł rocznie" - powiedziała "Super Expressowi" Krzysztof Czabański. (PAP, TAD)

(20.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa TVN kończy współpracę z OS3 i promocją będzie zajmować się sama

(fot. andremergulhaum / pixabay.com)

OS3 nie obsługuje już reklamowo Grupy TVN - agencja obecnie realizuje ostatnie projekty dla TVN.

Agencja OS3 w sierpniu 2016 roku zwyciężyła w przetargu reklamowym TVN Media. Zawarta umowa dotyczyła kompleksowej obsługi marek, produktów i usług podmiotów z Grupy TVN. Agencja odpowiadała za opracowanie i realizację strategii oraz kreację kampanii reklamowych, projektów graficznych, pisanie skryptów i haseł reklamowych, opracowanie projektów oraz plików emisyjnych animowanych banerów internetowych, realizację spotów radiowych, projektów graficznych billboardów, citylightów i siatek wielkoformatowych.

Jak informuje Tomasz Marszałł, szef marketingu TVN, nadawca nie ma planów nawiązania współpracy z inną agencją. Grupa TVN działania promocyjne będzie realizować we własnym zakresie.

(AMS, 21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo