Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Berto dyrektorem PR i marketingu festiwalu Audioriver

Marta Berto ostatnio była marketing and development managerem Salisbury Arts Centre (fot. materiały prasowe)

Marta Berto została dyrektor public relations i marketingu festiwalu muzycznego Audioriver. Zastąpiła Łukasza Naporę, który rozstaje się z organizacją.

Marta Berto ostatnio była marketing and development managerem Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii. Wcześniej kierowała m.in. działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival. Współpracowała też m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

(IKO, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Kiraga został PR managerem Grandes Kochonos Digital

Jakub Kiraga został PR managerem Grandes Kochonos Digital (fot. materiały prasowe)

Agencja Grandes Kochonos Digital powiększyła swój zespół o PR managera, stanowisko to objął Jakub Kiraga.

Kiraga wcześniej związany był z branżą PR, pracując w agencjach Hill + Knowlton Strategies, Partner of Promotion oraz MSLGroup. W dotychczasowej pracy realizował projekty m.in. dla takich marek, jak Grupa Żywiec, Max Premium Burgers, Coca-Cola, Carrefour, Tiger oraz Volvo.

Na nowo utworzonym stanowisku Kiraga będzie zajmował się PR oraz komunikacją zewnętrzną agencji, zaangażowany będzie również w proces kreatywny i przetargi wspólnie z działem kreacji GKD. Do marek obsługiwanych przez Grandes Kochonos Digital należą m.in. Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank.

(AMS, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo