Dział: RADIO

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jednocyfrowy wzrost wpływów reklamowych radia

(fot. hschmider / pixabay.com)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 4,3 proc. w porównaniu z wrześniem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z tego tytułu uzyskała Grupa RMF – 194,6 mln zł, czyli o 0,1 proc. mniej niż przed rokiem. Wpływy reklamowe Eurozetu wzrosły o 4,2 proc. (do 116,6 mln zł), Grupy Radiowej Time o 5,4 proc. (do 91,4 mln zł), Grupy Radiowej Agory o 12,3 proc. (do 79,4 mln zł), a Polskiego Radia o 9,8 proc. (do 72 mln zł).

We wrześniu br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 52,9 mln zł, o 15,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w tym radiu znalazły się również: Terg z 29,7 mln zł (wzrost o 16,6 proc.) i Lidl – 26,2 mln zł (spadek o 14,4 proc.).

(KOZ, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrus bez zgody zarządu Polskiego Radia na współpracę z TVN 24

Artur Andrus z Trójką związany jest od 1994 roku (fot. Marcin Gierasimowicz / wikipedia.org)

Dziennikarz Programu III Polskiego Radia Artur Andrus nie dostał zgody zarządu Polskiego Radia na współpracę ze "Szkłem kontaktowym" TVN 24 - dowiedział się "Presserwis".

Artur Andrus nie otrzymał uzasadnienia tej decyzji. Pytany, czy w związku z tym odejdzie ze "Szkła kontaktowego", czy z radiowej Trójki, odpowiada: - Jeszcze nie podjąłem żadnej decyzji. Rozmowy się toczą. Mam mieć spotkanie z prezesem. Są możliwe trzy rozwiązania: odchodzę ze "Szkła kontaktowego", odchodzę z Trójki albo nie odchodzę z żadnego miejsca - mówi Andrus.

Zarząd radia w podobnych sytuacjach wydaje zgody swoim etatowym pracownikom na współpracę z innymi mediami na rok.

Artur Andrus w radiowej Trójce pracuje od 1994 roku. Obecnie prowadzi codzienną "Akademię rozrywki". W 2005 roku dołączył do grona komentatorów "Szkła kontaktowego" w TVN 24.

W środę nie udało nam się uzyskać komentarza Polskiego Radia.

--------------------------------------------

Sprostowanie: Artur Andrus otrzymał pisemne uzasadnienie tej decyzji potwierdzone w rozmowie z Prezesem Jackiem Sobalą.
Małgorzata Kaczmarczyk, Rzecznik Prasowy Polskiego Radia

(KOZ, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo