Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Timecode Akcja Animacja - pierwszy konkurs dla animatorów marketingowych

19 października br. startuje pierwsza edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, skierowanego do twórców animacji i motion designerów. Prace będzie można zgłaszać do 20 listopada.

Konkurs, który skierowany jest do uczestników w wieku 18-35 lat, w szczególności do studentów i absolwentów uczelni artystycznych, ma pomóc twórcom zaistnieć w branży kreatywnej. Partnerami Timecode Akcja Animacja są uczelnie artystyczne -  Akademie Sztuk Pięknych z Warszawy, Łodzi, Katowic, Wrocławia oraz Uniwersytet w Poznaniu i Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych.

Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded contentu oraz animacji.

- Widzimy ogromny wzrost zapotrzebowania na filmy do komunikacji marketingowej, ale również dużą niszę na rynku i potrzebę edukacji w tym zakresie. Właśnie dlatego szukamy animatorów, motion designerów oraz twórców, którzy potrafią opowiadać historie za pomocą ruchomych obrazków - wyjaśnia Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production.

Zadaniem uczestników będzie stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu będącego odpowiedzią na wybrany przez siebie brief. Na stronie projektu ogłoszone zostaną tematy konkursowe oraz creative startery (wybór tekstów lektorskich wraz z muzyką oraz główne założenia, przygotowane w oparciu o wytyczne sześciu partnerów konkursu: Cinema City, Zee One, Sas Institut, Ursus, Polskie Koleje Państwowe oraz Premium Mobile).

W jury konkursu znaleźli się przedstawiciele świata sztuki oraz eksperci branży marketingowej i kreatywnej: Andrzej Pągowski, artysta, grafik; Grzegorz Szczepański, CEO Hill + Knowlton Strategies; Dawid Korzekwa, prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej; Anna Iller, branded content manager Allegro; Łukasz Słotwiński, creative director Canal+/nc+; Agnieszka Koćmierowska, creative group head Ogilvy; Piotr Krauschar, parter zarządzający Face Addicted; Mariusz Neon Mitek, designer in Chief Leniva Studio; Michał Paśko, producent Timecode Film Production; Jerzy Drozda, technical artist T Media.

Pula nagród wynosi 25 tys. zł. W półfinale konkursu jury wyłoni pięć animacji. Półfinaliści zaproszeni zostaną do udziału w warsztacie, podczas którego pod okiem ekspertów będą pracować nad udoskonaleniem swoich prac. Laureat pierwszej edycji plebiscytu, którego poznamy 12 grudnia br., otrzyma nagrodę główną (10 tys. zł, monitor referencyjny Eizo oraz tablet Wacom). Natomiast partnerzy konkursu przyznają sześć wyróżnień w postaci gratyfikacji finansowej i tabletów Wacom. Zwycięskie prace zostaną opublikowane w sieci i wykorzystane w komunikacji marek partnerskich.

Press

(AMS, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oko.press skarży reklamę filmu "Botoks" do UOKiK i Rady Etyki Reklamy

"Botoks" (screen z YouTube.com)

Serwis Oko.press zarzuca reżyserowi Patrykowi Vedze, że promując film "Botoks", podaje nieprawdziwe informacje dotyczące śmiertelności wśród operowanych pacjentów.

Zwiastun i jeden z plakatów promujących film "Botoks" informują: "W zeszłym roku w Polsce 17 proc. pacjentów nie przeżyło operacji". Serwis Oko.press zwrócił uwagę, że reklama ta wprowadza w błąd, gdyż wskaźnik ten wynosi zaledwie 1 proc.

Dziennikarze w związku z tym złożyli skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Rady Etyki Reklamy. Ich zdaniem reklama jest nieuczciwa i szkodliwa społecznie. "Pacjenci przekonani, że co szósta operacja kończy się zgonem mogą podejmować decyzje niebezpieczne dla zdrowia i życia własnego lub swoich dzieci: unikać niezbędnych zabiegów i operacji lub szukać pomocy u znachorów" - argumentuje Oko.press. Serwis chce, aby usunąć plakaty i fragment zwiastuna z fałszywą informacją. Z taką prośbą zwrócili się do dystrybutora filmu Kino Świat, lecz nie otrzymali odpowiedzi. Małgorzata Borychowska, odpowiedzialna za PR w Kino Świat, odmówiła nam komentarza w tej sprawie.

(IKO, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo