Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mali giganci" będą w TVN o wcześniejszej porze

Jury programu. Od lewej: Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Sonia Bohosiewicz (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

W niedzielę 5 listopada TVN zacznie emisję trzeciego sezonu talent show "Mali giganci".

Premierowe odcinki pokazywane będą w niedziele o godz. 17, podczas gdy pierwszy i drugi sezon oglądać można było w soboty o 20. Prowadzącym "Małych gigantów" pozostaje Filip Chajzer, a jury tworzyć mają Sonia Bohosiewicz, Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki. Trzeci sezon będzie liczyć osiem odcinków.

Nagrania programu zakończyły się na początku marca. - Już wtedy wiedzieliśmy, że ze względów budżetowych nie zmieścimy programu w wiosennej ramówce. Rozważaliśmy pokazanie "Małych gigantów" w wakacje, ale to rozwiązanie nie wytrzymało analizy ekonomicznej - latem nie ma ani takiej widowni, ani takich pieniędzy na rynku, żeby uzasadnić emisję tak dużego programu rozrywkowego - opowiada Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - Teraz sytuacja wygląda zupełnie inaczej - w listopadzie i grudniu widownia o godz. 17 jest porównywalna z prime time, a też i stan rynku reklamowego jest taki, że warto zawalczyć o dodatkowych widzów - tłumaczy.

Zdaniem Bogdana Czai popołudniowa pora wydaje się optymalna ze względu na profil widowni tego programu. - Jeśli oglądają go rodzice z dziećmi, to mamy szansę na zebranie przed telewizorami więcej widzów niż przed 22, kiedy kończyła się emisja w sobotnie wieczory - zwraca uwagę. Czaja ma nadzieję, że trzecia seria będzie mieć lepsze wyniki od drugiej.

Pierwszą edycję "Małych gigantów" wiosną 2015 roku śledziło średnio 3,38 mln widzów, a drugą wiosną 2016 roku - 2,56 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

Jednocześnie z końcem października TVN zakończy emisję reality show "Drzewo marzeń", prowadzonego przez Mateusza Gesslera (w niedziele o 18).

(KOZ, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo